gry planszowe gry RPG > Neuroshima: Bohater ^3
GRY RPG
logo przedmiotu Neuroshima: Bohater ^3

Neuroshima: Bohater ^3

Co dwóch bohaterów, to nie jeden

cena:

29.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Wydawnictwo Portal (2020)
projektant: Michal Oracz , Marcin Blacha

wersja językowa: polska

Opis


Bohater³ to drugi z serii dodatków w całości poświęconych Bohaterom Graczy. Dodatek, podobnie jak jego poprzednia część zawiera dodatkowe reguły, dzięki którym można zróżnicować i uczynić ciekawszymi postacie graczy. Księga Montera, czy Zostań mistrzem Sztuk Walki to tylko przykłady rozdziałów, które poszerzają możliwości postaci.
W podręczniku znajdziemy:

Poznaj sekrety Tornado
Artykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijający mechaniczną warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd.

Przybądź z Europy
To jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu postacią z Europy. Czyli jednak jedną nogą w Europie! Nareszcie ktoś powie, co się tam do cholery, na Starym Kontynencie, dzieje.

Zostań Mistrzem Sztuk Walki
Wielu graczom doskwiera brak porządnego opracowania tematu sztuk walki na regułach Neuroshimy. W końcu Sztuczki typu “Judo” nie załatwiają sprawy do końca. Po ciężkim łamaniu głowy, długich tygodniach benedyktyńskiej pracy i konsultacjach z tymi, którzy zęby zjedli na samodzielnym poznawaniu tajników bijatyki powstał rozbudowany, “drzewkowy” system Sztuk walki.

Typhoon Village
Nowe Pochodzenia dla graczy. Cała prawda o pancerzu wspomaganym
Kolejny temat-zmora forów internetowych i neuroshimowych spotkań konwentowych. Najwyższa pora rozwiązać dziesiątki problemów, rozwiać niejasności, i co najważniejsze, opracować ten temat.

Arsenał Eda Rednecka
Nowa broń i sprzęt do ogólnie tak zwanej przemocy.
Ujarzmij maszynę Molocha
Kolejny wielki i bardzo rozbudowany materiał. Monterzy potrafią już wybebeszać maszyny i wyciągać z nich różne cacka, teraz nauczą się grzebać w ich softwarze, co pozwoli nawet na wytresowanie Łowcy na posłusznego pieska.

Księga Montera
Wielki i rozbudowany artykuł, jako drugi po Programowaniu Maszyn i Robotów przeznaczony przede wszystkim dla Monterów, ale jednocześnie dający ciekawe możliwości innym bohaterom. Również nawiązuje do “Wybebeszania maszyn Molocha” z pierwszego Bohatera.

Rozwiń swoją profesję
Dodatkowe Cechy (po dwie na Profesję). Wreszcie przedstawiciele poszczególnych Profesji zaczną się od siebie jeszcze bardziej różnić. Nowe Cechy miały w dużym stopniu uzupełniać dotychczasowe luki – gdy dana Profesja miała np. Cechy nastawione jedynie na walkę, teraz otrzymuje Cechy bardziej związane z wiedzą czy odgrywaniem postaci. I odwrotnie

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2022-09-01 Zbiór różności autor: Andrzej Stój

Średniak. Obok całkiem fajnych materiałów, jak Teczka Montera czy Typhoon Village można znaleźć dwudziestostronicową zapchajdziurę – rozdział o sztukach walki, z masą niepotrzebnej, nieprzemyślanej mechaniki (np. Posterunkowcy walczą z maszynami... chwytając je) i dublowanymi opisami technik. Zdecydowany minus to jakość redakcji i korekty – zadziwia nawet znając całą linię. Rozdział o Europejczykach mógłby byś świetnym rozwinięciem, gdyby nie tradycyjne hasła „wymyśl sobie co się działo w Europie, ale i tak ci nikt nie uwierzy, że to prawda”. Wyróżnić warto jeszcze Poznaj Sekrety Tornado – tekst, który co prawda fajnie opisuje temat, ale absolutnie nie podaje na tacy tajemnic narkotyku. To czym jest i jak działa wciąż pozostaje w gesti MG.


kategorie

ważne informacje

pytania ?

e-mail:


telefon:
22 637 21 80
606 780 836

sklep stacjonarny:
ul. Morcinka 5 lokal 25
01-496 Warszawa
jak trafić

godziny pracy:
pon-pt: 11-19
sob: 11-15

odwiedź nas: facebook
najpopularniejsze
akceptujemy platnosci elektroniczne