gry planszowe gry RPG > Zew Cthulhu 7ed. Księga Strażnika
GRY RPG
logo przedmiotu Zew Cthulhu 7ed. Księga Strażnika

Zew Cthulhu 7ed. Księga Strażnika

Pozwól się wciągnąć w niepokojący świat mitów H.P. Lovecrafta

cena:

185.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Black Monk
nr katalogowy:ZEW103

wersja językowa: polska

Opis


Zew Cthulhu 7. Edycja to kultowa gra fabularna pełna tajemnic i horrorów, gdzie jeden z graczy wciela się w rolę Strażnika Tajemnic, narratora opowiadającego historię, a reszta uczestników gry to Badacze Tajemnic, rozwiązujący zagadki bohaterowie z przypadku.

Dlaczego Zew Cthulhu?

- Kultowy system znany i ceniony od lat
- Klimat Stranger Things i True Detective
- Przerażający i tajemniczy świat
- Świetna, detektywistyczna konwencja
- Elastyczny system pasujący do każdej epoki
- Intuicyjna i bezproblemowa mechanika

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2019-11-28 Dobry system :) autor: Marcin Andrzejczak

Jestem Mistrzem Gry. Moja opinia po 6 sesjach w systemie- porządny kawał erpega. Prowadzę od kilku lat, z Zewem jest to moja pierwsza styczność. Nie grałem w poprzednie edycje.
W kwestii wydania-twarda okładka, kredowy papier, śliczne ilustracje, nawet wstążeczkę dorzucili. Spis treści przejrzysty, układ sensowny, a i cena niezła jak na taką cegłę.
W kwestii grywalności. Cóż, jest to system specyficzny. Zbudowany został, by grać zwykłymi ludźmi, którzy nie mają większych szans w walce z potworami, a cała drużyna może zginąć od serii z automatu czy laski dynamitu. Nie walka jest jednak najważniejsza, a klimat! Wszystkie mechanizmy powolnego tracenia poczytalności, chorób psychicznych są super! Większość badaczy tak po prawdzie najprawdopodobniej trafi do psychiatryka, zamiast do piachu. Korzystałem z gotowych przygód wydanych przez Black Monk i dość łatwo zacząć je prowadzić.
Tworzenie badacza jest intuicyjne(polecam punkty do rozdania, wtedy drużyna ma ten sam "poziom"). Mechanika rozwoju-miód. Nie ma XPa, za to jeśli Badacz zdał jakiś test umiejętności, to może po sesji rozwinąć się w danej dziedzinie(rzut k100, ewentualny rozwój to +k10). Im wyższe umiejki, tym rzadziej je można rozwinąć. System rzutów tez mi się bardzo podoba. Nie miałem wcześniej styczności z tzw. "forsowaniem". Jeśli gracz nie zda testu, może użyć szczęścia(i obniżyć wynik na kościach, ale szczęście się szybko kończy) albo forsować-rzuca jeszcze raz, mówiąc jak kombinuje, by to uzasadnić fabularnie-ale jak nie zda, to ma krytycznego pecha, taką "1' jak w dedekach. Miód; )


kategorie

ważne informacje

pytania ?

e-mail:


telefon:
22 637 21 80
606 780 836

sklep stacjonarny:
ul. Morcinka 5 lokal 25
01-496 Warszawa
jak trafić

godziny pracy:
pon-pt: 11-19
sob: 11-15

odwiedź nas: facebook
najpopularniejsze
akceptujemy platnosci elektroniczne