gry planszowe gry RPG > Neuroshima: Bestiariusz: Bestie
GRY RPG
logo przedmiotu Neuroshima: Bestiariusz: Bestie

Neuroshima: Bestiariusz: Bestie

Bestiariusz do Neuroshimy RPG

cena:

28.00 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Wydawnictwo Portal

wersja językowa: polska

Opis


4 kolory: Gadka o tym, że Chrom to wesoła rozpierducha, że Stal to bohaterstwo i patos jak z amerykańskich filmów, że w Rdzy wszystko jest do bani, a w Rtęci tylko strach i przerażenie, daje pojęcie o kolorach Neuroshimy, ale niespecjalnie pomaga w prowadzeniu. Tutaj znajdziesz konkrety, zestaw klocków, z których złożysz świat w wybranym kolorze.

Scenografia: "Znajdźcie starego złomiarza, jego nora jest gdzieś koło spalonej opery" - usłyszą bohaterowie, a Ty masz tylko kilka chwil na wymyślenie, jak ta nora będzie wyglądać. Tu znajdziesz pomocny zestaw osad, knajp, sklepów i miejsc, które służą BN-m za schronienia, domy i siedziby.

Kurs samoobrony dla BN-ów: Bohaterowie terroryzują całe miasteczka i osady? Pokaż im, że są one przed takimi zagrożeniami zabezpieczone, każde na swój własny, pomysłowy sposób. Sięgnij po opisaną tu kolekcję stróżów świętego spokoju.

Bohaterowie niezależni: Trzydziestka bohaterów niezależnych. Co z nimi zrobisz - twoja sprawa.

Zdarzenia: Oto kolejne narzędzie dla MG, zestaw epizodów, którymi może ubarwić opisy podróży, czy zmienić czas między dwiema przygodami w samodzielną miniprzygodę.

Nagrody i zapłaty: Łatwo jest powiedzieć "pięćdziesiąt", "sto" czy "dwieście gambli", trudniej zamienić je na konkrety. Czasem przydałoby się wcisnąć graczom coś innego niż tylko standardowe pół kilo amunicji, nową spluwę i galon paliwa jako wynagrodzenie za wykonaną misję.

Przywal swoim graczom: Gracze zanadto się rozpasali? Ich bohaterowie czują się jak niepokonani herosi? Ten rozdział to recepta na tego typu problemy. Spis zagrywek, które naprawdę znienawidzą i które uczynią z ich postaci na powrót tych samych, bojących się byle czego cieniasów, jakimi byli na początku.

Tajemnice MG: Panosząca się w Illinois straszliwa zaraza Dead Breath, tajemniczy mutanci IV generacji, przemykające w Neodżungli roboty Smarta - dowiedz się więcej.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2022-09-01 Kolejny bestiariusz do NS autor: Andrzej Stój

Fajny dodatek, ale czytając go na pewno zdarzy się kilka razy puknąć w czoło albo pokiwać głową z politowaniem. Podręcznik poświęcony jest wszelkim „organicznym” wrogom bohaterów – zwierzętom, mutkom (w tym tworom Neodżunglii) oraz różnym istotom, które stanowią zagrożenie, ale nie ze względu na ich agresywność, lecz różne cechy (np. żerujące na skórze pasożyty). Pomysł pokazania różnych niebezpieczeństw, w tym takich, które mają wielkość kciuka i groźne są tylko w większej liczbie jest super. Gorzej trochę z wykonaniem, bo obok fajnych potworków trafiają się składające ze współczynników z doszytymi, kiepskimi opisami fabularnymi.


kategorie

ważne informacje

pytania ?

e-mail:


telefon:
22 637 21 80
606 780 836

sklep stacjonarny:
ul. Morcinka 5 lokal 25
01-496 Warszawa
jak trafić

godziny pracy:
pon-pt: 11-19
sob: 11-15

odwiedź nas: facebook
najpopularniejsze
akceptujemy platnosci elektroniczne