gry planszowe gry RPG > Vampire: The Masquerade Camarilla
GRY RPG
logo przedmiotu Vampire: The Masquerade Camarilla

Vampire: The Masquerade Camarilla

Źródło wiedzy o największej wampirzej sekcie Camarilli

cena:

129.90 PLN
wysyłamy w: 24 godziny
dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Modiphius
nr katalogowy:MUH051575

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Vampire: The Masquerade is the original and ultimate roleplaying game of personal and political horror. You are a vampire, struggling for survival, supremacy, and your own fading humanity—afraid of what you are capable of, and fearful of the inhuman conspiracies that surround you.

As a vampire you suffer the pangs of the Hunger, the relentless and terrible thirst for human blood. If you refuse to deal with it, it will overcome your mind and drive you to terrible acts to slake it. You walk this razor's edge every night.

Dark designs, bitter enemies, and strange allies await you in this World of Darkness.

The global blood opera of the Camarilla story continues. As the eldest vampires begin to vanish, the Ivory Tower starts to crack under the weight of its own decay. Once it was the mightiest faction of vampires in the world, a stronghold of immortality. Now it retreats into a maze of neo-feudal conspiracies to protect itself against the deadly threat of the Second Inquisition, struggling to enforce the Masquerade in the face of modern technology. Featuring insights and perspectives on unlife in the Camarilla from Mark Rein-Hagen and Matthew Dawkins.

Mature Warning: contains graphic and written content of a mature nature, including violence, sexual themes, and strong language. Reader discretion is advised.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2019-03-29 Świetny podręcznik do poczytania autor: Andrzej Stój

...i odłożenia na półkę. Camarilla to opis jednej z wampirzych sekt przede wszystkim z punktu widzenia jej członków. Dwieście stron, z czego większość to reportaże, felietony, listy, wywiady i opowiadania. Czyta się ekstra, nie ma jednak powodów by wrócić do książki po raz drugi.

Nawet opis Assamitów, którzy zastąpili w Camarilli Brujahów i Gangreli (wraz z mechaniczną rozpiską) nie jest wystarczającym argumentem. Zakładając oczywiście, że Camarilla ma być dodatkiem na okrągło wykorzystywanym. Jako źródło wiedzy o sekcie (obiektywnej wiedzy o świecie) się nie sprawdzi. Jako inspiracja dla MG lub graczy jest ekstra.