gry planszowe gry RPG > Blades in the Dark (twarda oprawa)
GRY RPG
logo przedmiotu Blades in the Dark (twarda oprawa)

Blades in the Dark (twarda oprawa)

Ty i twoja raczkująca załoga musicie się rozwijać wśród groźnych rywalizujących gangów,

cena:

129.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 3 do 6
wiek: od 13 lat

wydawca: Evil Hat Productions
nr katalogowy: EHP0030

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Blades in the Dark is a tabletop role-playing game about a crew of daring scoundrels seeking their fortunes on the haunted streets of an industrial-fantasy city. There are heists, chases, occult mysteries, dangerous bargains, bloody skirmishes, and, above all, riches to be had — if you’re bold enough to seize them.

You and your fledgling crew must thrive amidst the threats of rival gangs, powerful noble families, vengeful ghosts, the Bluecoats of the city watch, and the siren song of your scoundrel’s own vices. Will you rise to power in the criminal underworld? What are you willing to do to get to the top?

In this stand-alone game, you’ll find:

Rules to create your scoundrel using the following character archetypes: the Cutter, the Hound, the Leech, the Lurk, the Slide, the Spider, or the Whisper.
Rules to create your crew, built from types like Assassins, Bravos, a Cult, Hawkers, Shadows, or Smugglers.
A robust core mechanic which puts the fiction first—the strength of a character’s position (desperate, risky, or controlled) matters just as much as the character’s ability scores.
A lightning-fast mechanic for planning criminal operations to cut through the usual slog of planning at the game table.
Rules for alchemical experiments, gadget tinkering, and weird occult powers—including rules for playing Ghosts and other strange beings.
A setting guide to the haunted city of Doskvol, with all the maps, factions, NPCs, schemes, and opportunities you need to run an exciting sandbox game.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2020-08-11 Nowa mechanika rodzi nowe historie autor: Mateusz Skoczylas

Pod pretekstem raczej wtórnego świata spod znaku wiktoriańsko-steampunkowego Urban fantasy w stylu Sunless Sea, Śmierci Nekromenty czy wreszcie Nigdziebądź udało się twórcom stworzyć grę, w której to mechanika warunkuje sposób opowiadania historii i wymyślania przygód. Jest to absolutnie wspaniała zabawa dla wygadanych i pyskatych graczy, znudzonych sztampową sekwencja rzut na inicjatywę, rzut na trafienie, rzut na uniki, rzut na tabele trafień, zrzutka na pizzę. Spora czesc decyzji za kształt przygody przeniesiona jest na na graczy, to raczej gorące muszą się tez przygotowywać między sesjami. W efekcie same sesja jest napakowana akcją, a rozważanie i planowanie może się odbywać w ogóle bez gma. Dawno nie grałem w nic co byłoby tak inne i tak pomysłowe. Dla mnie hit.
dodano: 2020-02-19 Rewolucyjna i rewelacyjna gra o łotrach autor: Andrzej Stój

Blades in the Dark to pierwszy system z rodziny gier opartych na mechanice Forged in the Dark - pochodnych Powered by the Apocalypse systemów o mocno określonej roli bohaterów, gdzie gracze łączą odgrywanie postaci z kierowaniem organizacjami.

W Bladesach wcielamy się w przestępców próbujących wybić się ponad przeciętność w steampunkowym, nawiedzonym mieście Doskvol. Gracze określają archetyp swoich postaci (np. oprych, cień, ogar), specjalizację gangu (przemytnicy, kultyści, włamywacze itp.), kontakty, sprzymierzeńców i konkurencję oraz dzielnicę miasta. To ustawia scenę pod miejską piaskownicę - potem, gdy gra ruszy, sesje napędzają się wygenerowanymi konfliktami i wydarzeniami z poprzednich przygód.

Same sesje mają ustaloną strukturę - wolna gra, skok, downtime. Pozwala to na kierowanie szajką, zdobywanie kasy, rozszerzanie wpływów, odgrywanie postaci i śledzenie innych organizacji w taki sposób, że gra toczy się płynnie, bez dłużyzn i nudy. Całość jest zaprojektowana z wykorzystaniem częściowych sukcesów - jedno wyzwanie napędza kolejne i tak toczy się dalej, aż do osiągnięcia celu lub... katastrofy.

Samo Doskvol, choć dość dokładnie opisane, zostawia masę przestrzeni na inwencję graczy. To upiorne miejsce w świecie pozbawionym słońca, otoczone murem z blyskawic generowanych przez wieże zasilane krwią monstrualnych lewiatanów. Dziwny, steampunkowy świat idealnie pasuje do kampanii rodem z Thiefa czy przypominającej Peaky Blinders. Trzeba jedynie pamiętać, że to gra o łotrach - nie każdemu musi pasować rola przestępcy.


kategorie

ważne informacje

pytania ?

e-mail:


telefon:
22 637 21 80
606 780 836

sklep stacjonarny:
ul. Morcinka 5 lokal 25
01-496 Warszawa
jak trafić

godziny pracy:
pon-pt: 11-19
sob: 11-15

odwiedź nas: facebook
najpopularniejsze
akceptujemy platnosci elektroniczne