gry planszowe gry RPG > Star Wars: Age of Rebellion Core Rulebook
GRY RPG
logo przedmiotu Star Wars: Age of Rebellion Core Rulebook

Star Wars: Age of Rebellion Core Rulebook

Podręcznik podstawowy do Star Wars Age of Rebellion

cena:

299.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:



wydawca: Edge Studio
nr katalogowy: ESSWA02

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Take on the sinister Galactic Empire as a member of the Rebel Alliance. Wage guerilla warfare across the Star Wars galaxy as a solider, or provide crucial intelligence to the Rebels as a cunning spy. Face down legions of stormtroopers, steal secret plans and restricted codes, and stay on target in the fight against the ultimate power in the universe. No matter what role in the Rebellion you take, the fate of the galaxy rests in your hands.

The 464-page Star Wars®: Age of Rebellion™ Core Rulebook provides everything players and GMs need to begin their adventures in the Star Wars universe, including:

Concise rules for character generation and advancement
Clear descriptions of the game’s skills and talents
Convenient charts of weapons, gear, devices, starships, and vehicles
Rules for conflict, combat, and Force Sensitive Emergents in an Age of Rebellion campaign
Extensive background information on the Star Wars universe, including a history of the Rebel Alliance and its tactics, as well as pertinent information on the powerful Empire
A wealth of advice for GMs on how to create and run an Age of Rebellion campaign
A complete, introductory adventure to launch players into action!

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2019-03-16 rozegraliśmy kampanie 50 sesji Age of Rebellion autor: Tomasz Sokoluk

Wielką zaletą tej mechaniki są efekty na kościach, które można rozmaicie interpretować - sprawiają że każdy test może mieć fabularne konsekwencje.
Rozegraliśmy długą kampanię Age of Rebellion. Serdecznie zapraszam do przeczytania raportów z niej na naszym blogu gryfabularne.com dzięki!
dodano: 2018-11-27 Bardzo grywalne, ale... autor: Tomasz Michałowski

Age of Rebellion jest drugą odsłoną najnowszej wersji Gwiezdnych Wojen w wersji RPG. Tak jak wcześniejszy Edge of the Empire umożliwiał grę w stylu Hana Solo - gracze wcielali się w przestępców na obrzeżach Imperium, tak AoR koncentruje się na Rebelii jako takiej. W związku z tym przemówi raczej do graczy o bardziej militarystycznym niż łotrzykowskim zacięciu. Z drugiej strony, jeśli ktoś zagrywał się w Empire at War, będzie czuł się jak w domu.

Na początku wyliczmy jednak minusy:
- Cena. O ile sam podręcznik jest wart swojej ceny, niestety trzeba doliczyć jeszcze wartość jednego-dwóch kompletów kostek. Teoretycznie istnieje tabela umożliwiająca konwersję klasycznych k6, k8 i k12 na kostki specjalistyczne, ale zdecydowanie gra traci wówczas na szybkości.
- O ile AoR jest w pełni kompatybilne z EotE i FaD, co umożliwia grę szerokim spektrum postaci, bardzo duże części podręczników do tych systemów pokrywają się. Nie jest to dziwne, jako że każdy z nich musi być grywalny niezależnie, ale niektórzy mogą narzekać na "przepłacanie za to samo". Z drugiej strony, posiadanie kopii zasad może przyspieszyć rozgrywkę, gdy nie trzeba czekać w kolejce.
- Batalistyka kosmiczna sprawia się świetnie w przypadku mniejszych batalii, ale trochę spowalnia przy naprawdę monumentalnych bitwach
- coś co dla mnie nie jest minusem per se, ale niektórym może przeszkadzać: mechanika jest dość dynamiczna i nie zero-jedynkowa. Gracze i MG muszą przyzwyczaić się do rezultatów typu "udało się, ale" oraz "nie udało się, choć w międzyczasie"
- postaci potrafią się zrobić naprawdę silne wraz z większymi ilościami doświadczenia - ponownie, dla niektórych nie jest to minus.

Z kolei co mnie w systemie urzekło:
- Wbrew obawom, mechanika nie jest trudna do przyswojenia i daje naprawdę dużo możliwości
- Gra jest naprawdę dynamiczna i filmowa.
- Gra jest zbalansowana o tyle, że gracze chcący grać bohaterami nie posługującymi się Mocą nie czują się w żaden sposób bezużyteczni
- Postaci są naprawdę różnorodne. Fakt, że bez problemu można stosować kariery z EotE i FaD w połączeniu z rozlicznymi z AoR jedynie zwiększa zakres możliwości.
- Nie ma się poczucia, że jest to tylko symulator bitewny, jak na przykład przy Deathwatch.

Czy system jest lepszy niż Star Wars d6 albo D20? Powiem szczerze, mi grało się zdecydowanie lepiej, ale nie każdy będzie podzielał to zdanie.
Z całą pewnością jest to system po który sięgnę, gdy przyjdzie znów poprowadzić space operę


kategorie

ważne informacje

pytania ?

e-mail:


telefon:
22 637 21 80
606 780 836

sklep stacjonarny:
ul. Morcinka 5 lokal 25
01-496 Warszawa
jak trafić

godziny pracy:
pon-pt: 11-19
sob: 11-15

odwiedź nas: facebook
najpopularniejsze
akceptujemy platnosci elektroniczne