GRY FIGURKOWE I BITEWNE
D&D - Dungeon Command: Curse of Undead
Taktyczna gra figurkowa w świecie D&D
cena:
125.00 PLNwysyłamy w: niedostępny
Podstawowe informacje:
wydawca: Wizards of the Coast
wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska
Opis
Dungeon Command features themed miniature factions designed to play as unified war bands, in a game eliminating luck-driven mechanics in favor of player-driven skill, creativity, and quick thinking. Each Dungeon Command faction comes in its own box, containing twelve pre-painted plastic miniatures (plus the cards, tiles, and rules for the game). In addition to their use in Dungeon Command, these miniatures can also be used in the D&D RPG, with their cards further usable with D&D Adventure System board games (Castle Ravenloft, Wrath of Ashardalon, and The Legend of Drizzt). While each faction is meant to be played by a single player, quick-start rules allow two players to engage in a shortened version of the game using only one box. Curse of Undeath includes such monstrous miniatures as the gravehound, lich necromancer, and dracolich!
Recenzje naszych klientów:
zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną
dodano: 2015-09-21
Mix szachów, karcianki kolekcjonerskiej i bitewniaka
autor:
turin
Mój ulubiony skirmish planszówkowy, który nie zyskał specjalnej popularności ku mojemu osłupieniu - bogaty świat D&D, różnorodne pod względem statystyk i zdolności jednostki, możliwość gry 'constructed', opartej na budowaniu talii (zarówno rozkazów jak stworów), bardzo oryginalna mechanika, będąca przeniesieniem karcianki CCG i wykorzystania jej jako silnika skirmisha planszówkowego, olbrzymie możliwości strategiczne. Prawdopodobnie to właśnie brak kostek i niska losowość zadecydowała, że ludzie wybierają bardziej tradycyjne tytuły. Jeśli ktoś jednak szuka skirmisha dającego spore możliwości, promującemu dobre manewrowanie a nie husarię i szczęście w kościach, albo lubi karcianki, wraz z potencjalnym budowaniem talii, lecz nie ma czasu ogarniać olbrzymiej puli kart i nie chce stać się niewolnikiem boosterów, to jest to idealna pozycja. Ten zestaw jest chyba najciekawszy ze wszystkich - umarlaki mają sporo różnych zdolności i możliwych strategii, tak więc rozgrywka może przebiegać bardzo różnie w zależności od tego, jakie stwory przyjdą na rękę. Zawiera też kilka najmocniejszych stworów i kart w grze, jak wampir i liczaj.





Mój ulubiony skirmish planszówkowy, który nie zyskał specjalnej popularności ku mojemu osłupieniu - bogaty świat D&D, różnorodne pod względem statystyk i zdolności jednostki, możliwość gry 'constructed', opartej na budowaniu talii (zarówno rozkazów jak stworów), bardzo oryginalna mechanika, będąca przeniesieniem karcianki CCG i wykorzystania jej jako silnika skirmisha planszówkowego, olbrzymie możliwości strategiczne. Prawdopodobnie to właśnie brak kostek i niska losowość zadecydowała, że ludzie wybierają bardziej tradycyjne tytuły. Jeśli ktoś jednak szuka skirmisha dającego spore możliwości, promującemu dobre manewrowanie a nie husarię i szczęście w kościach, albo lubi karcianki, wraz z potencjalnym budowaniem talii, lecz nie ma czasu ogarniać olbrzymiej puli kart i nie chce stać się niewolnikiem boosterów, to jest to idealna pozycja. Ten zestaw jest chyba najciekawszy ze wszystkich - umarlaki mają sporo różnych zdolności i możliwych strategii, tak więc rozgrywka może przebiegać bardzo różnie w zależności od tego, jakie stwory przyjdą na rękę. Zawiera też kilka najmocniejszych stworów i kart w grze, jak wampir i liczaj.
Dungeon Command to świetny, szybki skirmish, brak kostek połączony ze świetnym systemem kart sprawia, że o ile bardzo często możemy snuć precyzyjne plany to jednak przeciw może w każdej chwili je pokrzyżować. Wszystkie figurki możemy też użyć w grach z systemu D&D Adventures, wszystkie są pomalowane i bardzo dobrze wykonane. Jak zwykle największą wadą jest wypraska, która trzyma figurki tak ciasno że łatwo o uszkodzenie oraz pudełko wykonane z bardzo cienkiego kartonu.
Przechodząc do tego konkretnego zestawu - frakcja Undead jest jedną z bardziej tematycznych, mamy możliwość wracania na plansze zabitymi stworami, mamy duchy przechodzące przez mury, odzyskującego w wyniku ataku życie wampira, frakcja bardzo różni się od pozostałych i jest unikalna w rozgrywce.