gry planszowe figurkowe i bitewne > Star Wars: Shatterpoint - Zestaw podstawowy + Ashoka
GRY FIGURKOWE I BITEWNE
logo przedmiotu Star Wars: Shatterpoint - Zestaw podstawowy  + Ashoka

Star Wars: Shatterpoint - Zestaw podstawowy + Ashoka

Star Wars: Shatterpoint - Zestaw podstawowy to pojedynkowa gra figurkowa dla 2 osób, w której przejmujemy kontrolę nad kultowymi postaciami z galaktyki Star Wars i ich sojusznikami, walcząc ze sobą o to, kto pierwszy osiągnie cele misji.

cena:

699.00 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2
wiek: od 14 lat
czas gry: od 90 do 120 min.

wydawca: Rebel.pl
nr katalogowy: SWP01PL

wersja językowa: polska

Opis


Konflikt ogarnia planety od Światów Jądra aż po Zewnętrzne Rubieże. W ogniu walk zdarzają się momenty wielkiej wagi, znane jako punkty przełomu, w których działania nielicznych mogą zmienić przebieg pojedynczej bitwy, a nawet wpłynąć na losy całych cywilizacji. Niezależnie od tego, czy przeprowadzasz tajne misje głęboko na terytorium wroga, czy toczysz zaciekłe pojedynki w wielkich bitwach planetarnych, Twoje wybory zawsze mają znaczenie.

Star Wars: Shatterpoint - Zestaw podstawowy to pojedynkowa gra figurkowa dla 2 osób, w której przejmujemy kontrolę nad kultowymi postaciami z galaktyki Star Wars i ich sojusznikami, walcząc ze sobą o to, kto pierwszy osiągnie cele misji. Zbuduj swoją drużynę, rzuć wyzwanie przeciwnikom i rozegraj mnóstwo ekscytujących bitew, które przesądzą o losach galaktyki! Pamiętaj, że najlepsi dowódcy to ci, którzy szybko przystosowują się do sytuacji pośród chaosu bitwy i korzystają z dobrodziejstw Mocy.

Figurki oraz tereny zawarte w grze nie są pomalowane i wymagają samodzielnego złożenia.

Dzięki szczegółowo wykonanym, wyjątkowym figurkom w dynamicznych pozach każdy gracz będzie mógł stworzyć swój własny oddział inspirowany Gwiezdnymi Wojnami. To nie lada gratka zarówno dla fanów serii, jak i tych, którzy zajmują się malowaniem figurek!
Zasady gry oraz elastyczne możliwości budowania drużyn zachęcają graczy do tworzenia nieszablonowych zestawów i dopasowywania ich do celów danej misji. Do wyboru mamy gotowe drużyny tematyczne jak np. Ahsoka Tano i Bo-Katan Kryze lub Lord Maul i jego lojalni komandosi. Możemy też sami łączyć i dopasowywać rozmaite postacie, by stworzyć niestandardowe oddziały, które poprowadzimy do walki.
Podczas rozgrywki wykorzystujemy specjalne zdolności wybranych postaci i rozmaite umiejętności bojowe, aby przejąć kontrolę nad walką. Nasze cele są dynamiczne i zmieniają się w trakcie realizowania misji, czeka nas więc emocjonujący wyścig o to, kto najlepiej dostosuje się do sytuacji i zrealizuje je jako pierwszy.
Zestaw podstawowy zawiera 4 pełne oddziały, czyli 2 kompetytywne armie w standardzie turniejowym. Ponadto oprócz 16 figurek, i niezbędnych do gry kostek, kart oraz miarek, w pudełku znajdziesz też tereny do zbudowania pola bitwy.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2024-05-15 autor: probe9

W momencie zapowiedzi dużo mówiono o cenie, którą z miejsca uznano za zbyt wysoką. Jednak po rozpakowaniu pudła, cena już nie powinna tak przeszkadzać. Dostajemy sporo figurek, tereny plus oczywiście wszystkie dodatkowe elementy niezbędne do rozgrywki (żetony, miarki, kostki, karty). Skala figurek jest taka sama jak przy Marvel: Crisis Protocol (40mm), jakość również porównywalna. Tereny, które otrzymujemy w podstawce, są dużo bardziej "kompletne" niż te z M:CP. Tam pełniły one jedynie rolę pojedyńczych punktów na mapie (śmietnik, latarnia, samochód ), a tu mamy te tereny bardziej rozbudowane. Można się na nie wspinać, chodzić po nich itp, co od razu wskazuje nam, że mechaniki te będą odgrywać istotną rolę w rozgrywce.

Obawiałem się, że Shatterpoint to będzie mechaniczny klon M:CP w innym settingu, szczęśliwie szybko okazało się, że się myliłem. Gry są na tyle różne od siebie, że łatwo można uzasadnić chęć posiadania obu tytułów :) Najciekawszymy zmianami w mechanice jest tu "losowa" aktywacja jednostek, gdzie w M:CP to sami decydowaliśmy o tym kiedy aktywujemy, którą jednostką. W SW:S decyduje o tym talia kart, gdzie każda talia oznacza inny oddział (+ karta "Jokera", która umożliwia nam aktywację dowolnego oddziału). Jest to bardzo ciekawe rozwiązanie, które wprowadza kolejny poziom strategii. Ciekawym rozwiązaniem jest też proces decydowania o efektach, z których skorzystamy podczas ataku. Każdy z oddziałów ma kilka możliwych "ścieżek" reprezentujących styl walki i będziemy decydować zarówno o wybranym stylu jak i potem o konkretnych efektach, z których skorzystamy. W danej sytuacji może przykładowo opłacać się bardziej skorzystać z odepchnięcia przeciwnika niż zadania mu dodatkowego obrażenia. Jest to ciekawe rozwiązanie, które jednocześnie powoduje, że gra może wydawać się nieco bardziej skomplikowana niż M:CP.

Po paru rozgrywkach gra wydaje się być bardzo dobra, w ciekawy sposób inna niż M:CP. Mógłbym nawet zaryzykować tezy, że mechanicznie jest od niej lepsza. Zdecydowanie mogę polecić.