gry planszowe ekonomiczne > Wysokie Napięcie - dodatkowe karty
GRY EKONOMICZNE
logo przedmiotu Wysokie Napięcie - dodatkowe karty

Wysokie Napięcie - dodatkowe karty

Dodatkowe karty elektrowni do Wysokiego Napięcia

cena:

23.00 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 6
wiek: od 12 lat
czas gry: ok. 60 min.

wydawca: Lacerta
projektant: Friedemann Friese

wersja językowa: polska

Opis


Dodatek do gry Wysokie Napięcie zawiera nową talię kart elektrowni (od numeru 01 do numeru 60), które można wykorzystać:jako nową talię elektrowni do gry,dobierając odpowiednie karty ze starej oraz nowej talii,grając losowymi kartami z obydwu talii. 

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2011-09-15 Udany dodatek autor: Marcinnn

Wysokie Napięcie - dodatkowe karty (opis gry jest w moich recenzjach).
Pudełko jest nieduże. W pudełku znajdują się karty elektrowni. Karty są dobre - odpowiadają jakością tym z wersji podstawowej.
Wprowadzają do gry rozróżnienie co do elektrowni. Uważam, że zostały dobrze wyważone i dodają kolorytu rozgrywce.
Jak najbardziej polecam ich zakup dla wszystkich osób, które polubiły Wysokie Napięcie i chcą grać w nie częściej.

Plusy:
- dobre rozszerzenie rozgrywki,
- niewielkie pudełko - można je wziąć w wiele miejsc,
- dobra jakość wykonania.

Minusy:
- mogłoby być ich więcej ;).

Dla wszystkich, którzy polubili Wysokie Napięcie. Urozmaicają rozgrywkę.
dodano: 2011-03-02 Bardzo dobrze ;) autor: Tomasz Laskowski

Dodatkowe karty bardzo urozmaicają grę.
Przede wszystkim ułatwiają rozwój na początku, dzięki dużej ilości tańszych elektrowni. Mogą jednak grę zastopować, gdyż na bieżącym rynku przez 2-3 rundy nie będą się pojawiały żadne interesujące graczy elektrownie. Dodaje to dodatkowego smaczku, gdyż potem każdy posiada po 200-300 elektro więc licytacje kończą się na bardzo wysokich kwotach.
Dodatkowe elektrownie umożliwiające zasilanie 8 i 9 miast pozwalają na wykorzystanie nowych taktyk i zbudowanie sieci znacznie przekraczającej limit kończący grę.
Grając losowymi kartami z obu talii (podstawowej i tej) wnosi się niepewność, gdyż nikt nie ma pojęcia jakie elektrownie mogą się w grze pojawić i czy te średnie tj 4-5-6 nie są tak na prawdę tymi najwartościowszymi.

Polecam gorąco, dzięki tej tali Nowe Napięcie oferuje nowe możliwości i bardzo, ale to bardzo mocno zyskuje!
dodano: 2009-11-28 Bardzo dobry autor: atwar

Druga talia elektrowni do "Wysokiego napięcia" powinna być tak naprawdę pierwszą. Elektrownie są inaczej ułożone od podstawowych i są zdecydowanie tańsze, co powoduje łatwiejszą grę. Talia zawiera dodatkowo kilka drogich i dobrych elektrowni, których nie ma w talii podstawowej, dzięki nim można grać w nowym wariancie na ilość miast, a nie obszary - jest równie ciekawie. Talia sprawdza się na każdej mapie za wyjatkiem Chin, wynika to ze specyfiki "chińskich" zasad. Dzięki tej talii gra minimalnie przyśpiesza, elektrownie są tańsze, więc rozwój jest szybszy.