gry planszowe dla dzieci > Merlin Zin Zin
GRY DLA DZIECI
logo przedmiotu Merlin Zin Zin

Merlin Zin Zin

Kooperacyjna gra akcji w świecie znanym z francuskich komiksów

cena:

74.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:



wydawca: Hobbity (2013)
projektant: Annick Lobet

wersja językowa: polska

Opis


Merlin Zinzin wymaga od grających współpracy oraz koordynacji ruchowej. Gra nie powoduje konfliktów, ponieważ jeśli graczom uda się osiągnąć wspólny cel – wygrywają wszyscy. Doskonale sprawdza się w gronie rodzinnym oraz na przyjęciach urodzinowych i integracyjnych. Przed rozpoczęciem rozgrywki ustala się w grze poziom trudności, dzięki temu ukończenie gry może być wyzwaniem również dla dorosłych.

Merlin ZinZin to gra planszowa na podstawie popularnej serii książek Marc'a Cantin'a pt. Merlin ZinZin z ilustracjami Stan & Vince. Gra silnie nawiązuje do tradycji i stylistyki francuskiego komiksu. Natomiast konsultacje mechaniki przeprowadzał znany francuski autor gier Roberto Fraga.

Gra zdobyła główną nagrodę na Festiwalu Gier w Parthenay (2012r.) oraz została nominowana do prestiżowej nagrody As d'Or 2013 (Gra Roku) we Francji.

Zawartość:

1 duża plansza do gry
1 plansza czarów
56 dwustronnych pionków postaci
1 kostka
1 klepsydra z kotem
3 żetony czarów
16 okrągłych kart efektów

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2014-03-28 Znikam..... autor: wilczur

No może nie ideał ale więcej niż solidny produkt. Merlin Zin Zin to gra dla dzieci do zabawy z rodzicami, którzy wspólnie pomagają grupce bohaterów uciec przed strasznym kotem czarodzieja. Kot porusza się z opóźnieniem po tej samej planszy co nasze piony i jest reprezentowany przez klepsydrę. W każdej turze gracz bierze kostkę, która wskazuje jaką techniką będzie czarował czyli umieszczał żeton czaru na karcie czarów. Karta czarów jest podzielona na pola i jeżeli żeton zatrzyma się na którymś z tych pól to czar się udaje i następuje ten efekt który się wyczarowało - w tych polach znajdują się wszystkie ruchy żetonami bohaterów. Jeżeli żetonik wyleci poza planszę czarów to gracz losuje kartę zadania "kary" które musi wykonać sam lub z drużyną grających np: trzymając się za ramiona gęsiego z zamkniętymi oczami obejść stół dookoła gdzie tylko prowadzący widzi gdzie idziecie :) Gra daje dużo zabawy i jest praktycznie zręcznościowa ale podchodząca do gry dla dzieci 3+. Oczywiście trzymając się reżimów klepsydry z kotem praktycznie zawsze przegramy ale zawsze można te MIAUUUUUU (czyli zauważenie że się klepsydra przesypała) zauważyć trochę później ;) Polecam