gry planszowe dla dzieci > Magiczny labirynt - gra karciana
GRY DLA DZIECI
logo przedmiotu Magiczny labirynt - gra karciana

Magiczny labirynt - gra karciana

Karciana wersja hitu dla dzieciaków

cena:

44.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 6 lat
czas gry: ok. 15 min.

wydawca: Drei Magier Spiele

wersja językowa: europejska
instrukcja: polska

Opis


Każdy gracz przystępuje do rozgrywki z innego narożnika planszy. Najmłodszy gracz rozpoczyna
i odkrywa kartę z symbolem. Następnie wszyscy gracze starają się dotrzeć swoim pionkiem do wskazanego symbolu na planszy. Podczas swojej tury gracz rzuca kostką.

Wypadła cyfra? Gracz porusza swój pionek krok po kroku, z jednego pola na drugie, zgodnie
z wartością rzutu. Gracz może zrezygnować z wykorzystania części ruchu. Pionek może być poruszany poziomo i pionowo. Podczas ruchu gracz może skręcać dowolną liczbę razy. Kiedy gracz się porusza, na głos oznajmia, jaki ruch chce wykonać (np. „Idę na kota”).

Podczas każdego ruchu, wszyscy gracze spoglądają na swoje karty przeszkód, aby sprawdzić, czy mogą zablokować ruch gracza przy pomocy odpowiedniej karty przeszkody. Jeżeli ktoś ma odpowiednią kartę, szybko wypowiada zaklęcie „Simsalabim!”. Gracz ma pecha! Wpadł na niewidoczną przeszkodę. Przesuwa swój pionek z powrotem do początkowego narożnika. W zamian za to, otrzymuje od przeciwnika zagraną właśnie kartę przeszkody, a później kolejka przechodzi na następnego gracza.

Nikomu nie udało się zablokować gracza? Gracz ma szczęście! Po jego ruchu kolejka przechodzi na następnego gracza.

Gracz dotarł na symbol, którego poszukiwał? W takim razie otrzymuje kartę symbolu i na jej miejsce odkrywa nową. Jeżeli na odkrytym symbolu już znajduje się jeden z graczy, należy odkryć nową kartę
z symbolem, a poprzednią odłożyć na spód talii.

Gracz wyrzucił „?”? W takim razie może zażądać wybranej przez siebie karty przeszkody od przeciwnika. Jeżeli dany przeciwnik ma kartę wybraną przez gracza, oddaje mu ją. Jeżeli jej nie ma, gracz odchodzi z pustymi rękoma. Następnie gracz może ponownie rzucić kostką.

Gracz wyrzucił „X”? W takim wypadku przesuwa swój pionek z powrotem do swojego początkowego narożnika. Kolejka przechodzi na następnego gracza.

PUDEŁKO ZAWIERA:
  • plansza do gry
  • 4 pionki
  • 1 kostka do gry
  • 20 kart z symbolami
  • 40 kart przeszkód (z magikami)
  • instrukcja

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


nie ma jeszcze żadnej recenzji

zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną