gry planszowe akcesoria > Inner Compass
AKCESORIA DO GIER
logo przedmiotu Inner Compass

Inner Compass

Gra o poszukiwaniu sensu w życiu

cena:

159.90 PLN
dostępność: na zamówienie
wysyłamy w: ok. 7 - 30 dni

dodaj do koszyka
Produkt na zamówienie: realizacja pod warunkiem dostępności u dostawcy.

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 14 lat
czas gry: od 60 do 60 min.

wydawca: Alderac Entertainment (2020)
nr katalogowy: AEG7083
projektant: Asger Harding Granerud , Daniel Skjold Pedersen

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


In Inner Compass, you play as one of four characters searching for meaning in their everyday lives. (Sound familiar?) Make the right life choices, experience the full spectrum of emotions, create meaningful memories, and — ultimately — find your own inner compass. The most enlightened player wins!

Inner Compass is a bold experiment in determining your personal inner compass. Will you focus on building up emotions to release them at certain times? Sometimes it can be healthy and productive, while at other times it can be destructive and inappropriate. As you move through the game, you'll learn how to communicate your emotions constructively and earn points towards winning.


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2020-07-02 Dlaczego Inner Compass wydano jako Inner Compass? autor: brutusbelton

Szybki rzut oka na BGG - ocena Inner Compass (6.8) nie powala. Wielu użytkowników nie widząc magicznej 7 z przodu wycofa swoje zainteresowanie w stosunku do tej pozycji. Czy pożałują? I tak, i nie.

Gra jest bardzo w porządku. Dość lekka i bardzo prosta na płaszczyźnie zasad gra logiczna raczej o charakterze taktycznym, a nie mocno strategicznym. Mechanicznie - set collection + budowanie przestrzennej układanki na mapie. Fani Graneruda/Pedersena rozpoznają sporo podobieństw do Copenhagen.
Ze względu na obecną w niej losowość może zrazić do siebie fanów logicznych abstraktów, w mojej opinii jest to jednak rzecz do zaakceptowania.

Dlaczego zatem gra ta zbiera tak chłodne recenzje?
Sprawa jest prosta - kto wpadł na pomysł wydania tej gry w takiej tematyce xD?

Myślę że sama koncepcja gry logicznej o poziomie abstrakcji przebijającym Azula w szatach gry o uczuciach/relacjach międzyludzkich ogranicza target tej gry do 3 osób. Jedną jestem ja, dwójką - Granerud i Pedersen.
Osoby, które zainteresuje tematyka gry (poszukiwanie swojej życiowej drogi) rozczarują się całkowitym brakiem jego oddania w gameplayu. Osoby, które lubią logiczne abstrakty zapewne nawet nie spojrzą na grę, która reklamuje się hasłem - "you play as one of four characters searching for meaning in their everyday lives. Will you focus on building up emotions to release them at certain times?".

Niezwykły mariaż.

A gra naprawdę w porządku.