gry planszowe strategiczne > Neuroshima HEX: Missisipi
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Neuroshima HEX: Missisipi

Neuroshima HEX: Missisipi

Nowa armia do Neuroshimy Hex (2.5)

cena:

27.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 10 lat
czas gry: ok. 45 min.

wydawca: Wydawnictwo Portal (2014)

wersja językowa: polska

Opis


Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.

 

Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2014-06-09 Super autor: leser

Nowy armia do hexa, to... kolejna zmiana w sposobie wydania. Znów mamy, tak jak dawniej, grube, porządne żetony, natomiast pozostałe znaczniki (punkty życia, rany) mają znacznie większą średnicę niż w innych tytułach z serii. No cóż, jednolitość w NH 2.5 to już zamierzchła przeszłość, grunt, że jakość jest dobra. Grafiki pierwsza klasa!

Armia bardzo przypadła mi do gustu. Jest innowacyjna, ale nie wywraca mechaniki do góry nogami tak jak Mefisto i zwłaszcza Dancer. Gra się świetnie. Missisipi ma mnóstwo możliwości psucia krwi przeciwnikowi, ale jest bardzo wymagające i niełatwo nauczyć się nim grać. Dla hexomaniaków pozycja obowiązkowa.