gry planszowe strategiczne > Neuroshima HEX: Dancer
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Neuroshima HEX: Dancer

Neuroshima HEX: Dancer

Druga dodatkowa armia do Neuroshimy HEX.

cena:

27.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 10 lat
czas gry: ok. 45 min.

wydawca: Wydawnictwo Portal
projektant: Rustan Håkansson

wersja językowa: polska

Opis


Po ataku maszyn na laboratoria Posterunku na wolność wydostaje się efekt eksperymentów prowadzonych w ramach projektu „Dancer”, czyli stworzenia cybernetycznego superżołnierza. Na wpół oszalałe, pozbawione jakiejkolwiek kontroli obiekty próbują wywalczyć sobie prawo do życia na postapokaliptycznych pustkowiach. The Dancer to zupełnie nowe wyzwanie dla dowódców w Neuroshimie Hex.Dancer to drugi z serii army packów do Neuroshimy Hex. Tym razem mamy przyjemność opublikować armię fanowską, armię stworzoną przez jednego z najzagorzalszych fanów Neuroshimy, szwedzkiego gracza Rustan Hakanssona.Dancer był pierwotnie opublikowany jako plik PDF na łamach serwisu BoardGameGeek.com gdzie cieszył się olbrzymim uznaniem fanów gry. Po długich miesiącach testów i balansowania tej niezwykłej armii mamy przyjemność opublikować ją jako oficjalna armia do Neuroshimy Hex.Dancer to armia niezwykła – armia z trzema sztabami, armia bez jednostek, armia z samymi żetonami akcji (Bitwy, Ruch, Odepchnięcie itp). Armia pokazująca możliwości NS HEX, odmieniająca rozgrywkę i sprawiająca kupę zabawy. 

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2012-09-03 fajne autor: leser

Kolejny i oby nie ostatni dodatek z serii Hexowych army-packów. Wykonany w taki samym standardzie jak Stalowa Policja, czyli ok, tylko "niekompatybilnie" w stosunku do podstawki poprzednich dodatków.

Sama armia przypadła mi do gustu. Zarówno jej prowadzenie, jak i walka przeciwko niej to kompletnie nowe wyzwanie, wymaga całkowicie odmienne myślenia, nowych taktyk i sztuczek do tego stopnia, że przy pierwszych grach można poczuć się... jak przy pierwszych partiach NH w ogóle! Jednym zdaniem armia radykalnie podnosi i tak mym zdaniem kolosalną regrywalość Hexa.

Jeśli miałbym wskazać jakieś minusy, to zwrócił bym uwagę na elegancję zasad. Neuroshima, choć w każdej armii spotykamy się z unikalnymi zdolnościami, specjalnymi żetonami itp, jest w gruncie rzeczy grą dość prostą, spójną i intuicyjną. Unikalny charakter Dancera wymagał niestety wprowadzenia wielu wyjątków od podstawowych zasad i generuje dużo sytuacji szczególnych, o których po prostu trzeba pamiętać. To sprawia, że tą armią z nowicjuszami raczej nie pogramy. Weterani jednak (a to przede wszystkim do nich przecież kierowane jest to rozszerzenie) powinni być zadowoleni