gry planszowe strategiczne > Runewars: Banners of War
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Runewars: Banners of War

Runewars: Banners of War

Rozszerzenie do Runewars.

cena:

189.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 12 lat
czas gry: ok. 180 min.

wydawca: Fantasy Flight Games
nr katalogowy: RW02
projektant: Andrew Meredith

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Return to the war-torn lands of Terrinoth with Banners of War, an exciting expansion for Runewars! With 8 new unit types – 2 for each faction – you can customize your armies like never before. New Development cards let you upgrade your existing units and purchase new faction-specific abilities, while the Commanders of the Battlefield variant lets your most valiant heroes lead your forces to victory. Featuring new Hero, Objective, Season, Reward, and Order cards, plus over 50 new plastic figures, Banners of War lets you raise the stakes in Runewars and become the ruler of Terrinoth!

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2012-02-19 Klasyczne 'dojonko' (tm) autor: turin

Runewars, dzięki losowemu ułożeniu planszy i nadmiarowi kafli terenu jest grą zapewniającą sporą regrywalność. Jeśli doda się do tego długi czas gry, jedynie najwięksi fanowie gry potrzebują urozmaicenia dostarczanego przez dodatek. Co jest w środku?
- 8 nowych bohaterów, rzecz której najbardziej brakowało w podstawce,
- po dwa nowe typy jednostek o liczności 8 i 4 figurek dla każdej rasy - przydatne do gry w wariancie epickim, gdzie potrafiło brakować plastiku,
- nowe kafle terenu, w tym jeden fajny z zaginionym miastem, które można odkryć podczas questu, oraz jeden niefajny z górską granicą ale bez wyciętego miejsca na góry (i oczywiście bez plastikowych gór jak w podstawce),
- questy dla nowych kafli, nowe taktyki (w tym takie, które można zagrać zamiast wyciągniętej karty losu podczas bitwy przypakowując figurkę)
- nowe karty pór roku (mieszane uczucia, mało run wprowadzają do gry)
- 'rozwinięcia' ' czyli upgrade'y jednostek lub całej naszej frakcji dającej nowe możliwości, do kupienia podczas akcji 'harvest'
- kartę tytułu 'master of merchant guild' dodającą nam dodatkowy zasób - bardzo przydatne
- nową kartę rozkazu o wartości '0' dodającej +2 siły w obronie, wątpliwej przydatności,
- wariant gry, gdzie bohaterowie mogą przewodzić armiom, dodając w bitwie specjalną zdolność wynikającą z wylosowanej 'karty dowództwa' wprowadzonej w dodatku, sprawiający wrażenie dodanego na siłę i 'odczep się'.

Ogólnie, nie ma tu nic zmuszającego do zakupu czy ingerującego wyraźnie w mechanikę gry - nie sposób oprzeć się wrażeniu, że FFG uznało, iż czas wydać dodatek, zebrało więc garść luźnych pomysłów, często nie zintegrowanych dobrze z grą i zapakowało razem do pudełka, z którego bije w oczy prowizorka i taniość rozwiązań (np. jest 8 ŻETONÓW dodatkowych ożywieńców, zamiast figurek) - przy cenie równej nowej, dobrej gry jest to duży zgrzyt.

Tylko dla wielkich fanów, którym podstawka już się zaczyna nudzić, a wolą cały czas grać w nią, zamiast jakiś nowy tytuł.