gry planszowe strategiczne > Summoner Wars: Master Set
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Summoner Wars: Master Set

Summoner Wars: Master Set

cena:

175.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 99
wiek: od 9 lat
czas gry: ok. 30 min.

wydawca: Plaid Hat Games
projektant: Colby Dauch

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


To be a Summoner is to be one of a handful of beings who control the very fate of the planet Itharia. They are demigods, once mortal beings of exceptional ability now wielding vast supernatural powers that even they only partially comprehend. Nations rise and fall at their com­mand. The world is reshaped at their behest. Legions of warriors lie at their disposal, living or dying by their Summoner’s command.


But so too are they tormented and imperfect beings, chosen by the Summoning Stones that give them power to continue a war that started in the heavens. Theirs is the burden of dead gods, and the curse of war unend­ing. Together they could build a paradise, but the old ways die hard. And death has long been the currency of Itharia.


JOIN THE NEVERENDING WAR!


Summoner Wars is the exciting card game of fantastic battlefield combat that puts you in the grandiose role of a Summoner. Strategy shapes the composition of each deck of cards and how they are used. Tactics determine the effectiveness of those cards in battle. Call walls of stone to protect you in combat and serve as magic portals for you to summon your warriors. Call your forces forth and send them in a surging wave against your enemy. Cast spells that bolster your forces and cut down those who would oppose you.


The Summoner Wars Deluxe Set contains 6 different complete factions to choose from.

Play as the Shadow Elves and conceal your plans in swirl­ing darkness!

Choose the Benders and confound your foe, turning his own troops against him!

Command the Vargath, mountainous goatfolk who call lightning from the heavens!

Select the nefarious Sand Goblins and delight in mali­cious trickery!

Muster the Deep Dwarves and control the forces of Geo­mancy!

Lead the ferocious Swamp Orcs to war and hack upon your foes as they are snared in your vines!


The Master Set Includes:

• 6 Complete Faction Decks

• 1 Premium Board

• 1 Revised Rulebook

• 5 Six-Sided Dice

• 20 Wound Markers

• Extra Faction Deck Storage Space

That’s not only enough to play Summoner Wars, that’s enough to play with great variety of armies and match-ups to choose from.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2014-04-07 Starcie tytanów autor: Corqan

Gracze wcielają się w postaci przywołaczy i toczą epicką walkę z sobą o to kto jest najlepszym wojownikiem.
Master set zawiera 6 bardzo zróżnicowanych ras (rasy są bardzo wyważone), każdą gra się zupełnie inaczej. Jest to jedna z moich ulubionych gier. Rozgrywka dostarcza dużo emocji i satysfakcji. Zawsze po rozgrywce jeszcze zastanawiam się co zrobiłem źle lub co mogłbym zrobić lepiej. Losowość w rzutach kością sprawia, że nawet niedoświadczoni gracze nie stoją na straconej pozycji.
Gra jest bardzo ładnie wydana. Karty są fajne, a plansza jest bo prostu genialna. Rozgrywka dla 4 osób dla mnie jest trochę za wolna i gra traci trochę ze swojej dynamiki.
Jeżeli szukasz gry strategicznej dla 2 osób to ta gra jest dla Ciebie.
dodano: 2013-03-06 autor: Pinhead

Do zakupienia Summoner Wars: Master Set zachęcił mnie przeczytany gdzieś opis „strategiczna gra figurkowa, bez figurek”. Zawsze odstraszały mnie od takich gier ceny no i trochę problemy z przenoszeniem całych armii. Ale od początku…
W zestawie dostajemy sześć talii armii (każda z nich to inna taktyka rozgrywki) solidnie wykonaną mapę na tekturze, żetony oraz zestaw kości K6 wraz z kompletem woreczków strunowych.
Jeśli chodzi o frakcje, do dyspozycji mamy:
-Shadow Elfy, charakteryzują się tanimi i szybkimi jednostkami
-Benders, (żartobliwie nazwanymi „Naginaczami”) walka na dystans i kontrolowanie przeciwnika
-Mountain Vargath (tzw. Kozy) niezwykle silne jednostki nastawione na walkę w zwarciu
-Sand Goblins, dużo, tanio i głupio. Po prostu gobliny;)
-Deep Dwarves, o dziwo bardzo magiczna rasa nastawiona na „rycie tuneli” i szybkie przemieszczanie się po polu bitwy
-Swamp Orcs, rasa dysponująca straszną ilością Murów, które służą im do obrony. Walka na dystans i w zwarciu.
Wszystkie talie są identycznie skonstruowane:
-Summoner, czyli nasz „król” o którego toczy się cała rozgrywka
-Championi, trzech unikatowych wojowników którzy mogą przechylić znacząco szalę zwycięstwa
-Commony, jednostki które będą się nam często powtarzały
-Event Card, kilka „czarów”. Czasem poważnie wkurzą przeciwnika.
-Wall, trzy karty które pozwolą nam wystawiać jednostki na planszy
Jest to jedna z prostszych gier, na jakie traficie. Wytłumaczenie zasad trwa ok 10 minut a uczenie się mechaniki to zaledwie jedna rozgrywka. To, co pochłonie najwięcej czasu to opanowanie frakcji i nauczenie się poszczególnych taktyk. Każdy w tym zestawie znajdzie coś dla się, ale nie oszukujmy się, będą talie, którymi wygranie będzie nieco trudniejsze. Oczywiście, wszystko też zależy od tego, jakie deki staną naprzeciw siebie.
Co prawda, jest to gra nastawiona na dwóch graczy (ale w zasadach istnieje opis gry na 4 osoby, trzeba tylko dokupić dodatkową planszę), jednak szybko się nie nudzi. Można próbować nowych taktyk każdą talią, co chwilę je zmieniać i grać dalej. Grę urozmaicą nam jeszcze bardziej kolejne frakcje, które będziemy sobie dokupywać.
Rozgrywka trwa średnio ok 30-45 minut, choć z czasem może zacząć się wydłużać, jeśli staną naprzeciw siebie zaawansowani gracze. To, co może niektórych odstraszyć lub zniechęcić (ewentualnie podnieść ciśnienie) to losowość w postaci rzutu kośćmi. Nierzadko trafia się sytuacja, kiedy w ataku mamy sześć kości i na pięciu wypada pudło a przeciwnik posiada np. trzy kości i na każdej ma trafienie.
Gra jest świetna, jednak pudła na kościach doprowadzają mnie do białej gorączki i przez to gra dostaje w skali szkolnej dostaje 4+. Przyniosłem ją do lokalu w którym pracuję i gra ma już swoje kółko fanów, więc z czystym sumieniem mogę ją polecić w zasadzie głównie fanom Magica i bitewniaków.

dodano: 2012-05-10 bitewna karcianka autor: Marcin Milczarek

W dzisiejszych czasach gdzie na rynku króluje mnóstwo gier bitewnych figurowych trudno wybić się jakieś grze strategicznej, były różne próby jak figurowy Battelore , Bitwy Westeros czy karciany Battleground ale na rynku nie wybiły się one za bardzo, i tu wchodzi do gry Summoner Wars połączenie bitewniaka z karcianką.

Gra opowiada o wielkich bitwach miedzy armiami rożnych ras które znalazły tajemna magiczne kamienie (summoner stones) które pozwalają przyzywać na pole bitwy potężnych czempionów jak i hordy wojowników.
W Summoner Wars Master Set mamy od razu 6 takich armii Shadow Elves, Benders, Vangath, Sand Goblins, Deep Dwarves oraz Swamp Orcs, jeśli będzie wam mało to nie jest żaden problem bo wyszło wiele dodatków z nowymi armiami jak Fallen Kingdom któe jest armia nieumarłych czy Filth która reprezentuje demony i ich wyznawców, do tego dochodzą najemnicy i gra rozrasta się do niebotycznych rozmiarów co w tym momencie oznacza 14 czy 15 różnych frakcji plus najemnicy oraz dodatki z rozbudowaniem tych armii co zwiększa jeszcze ich grywalność.

Całą rozgrywka polega na turach graczy przyzwania stworów, ruch jednostek, ataki, używanie specjalnych akcji czy budowania magicznej energii, i tu należny wspomnieć o ciekawym pomyśle bo budujemy ta energie odrzucając karty z reki na stos magii ale także zabijając przeciwnikowi jednostkę zabieramy ja i dodajemy do swojej puli magii, i tak aż do zabicia generała czyli tytułowego Summonera przeciwnika. gra jest w miarę szybka i przyjemna ale nie dajcie się zwieść bo jeden nieprzemyślany ruch lub przeciwnik będzie grał z głowa i już przegrana gotowa bo naprawdę zdolności jednostek, akcje potrafią w jednej chwili zmienić całkowicie los bitwy.

Podsumowując gra jest po prostu świetna , wciągająca i nie można się oderwać a ja sam mam jedno zastrzeżenie grafiki choć są fajne , świetnie przedstawiają jednostki i czempionów ale mogły by być o wiele lepsze bo w dzisiejszych czasach naprawdę można by było zrobić te grafiki takimi ze aż by dech zapierało, no ale jest to tylko drobniutki mankament który mi trochę dokucza.
dodano: 2011-12-29 Najlepsza lekka 2 osobówka bitewna autor: zephyr

Summoner wars jest grą nietypową - łączy cechy karcianki z taktyczną grą bitewną. Każda armia ma własną talię zawierającą jednostki i parę wydarzeń. Każda jednostka ma jakąś zdolność specjalną, która modyfikuje zasady jej działania, zmieniając styl grania daną armią. W każdej talii znajduje sie też 3 bohaterów o bardzo dużych statystykach i ciekawszych zdolnościach którzy dobrz użyci są w stanie zmienić wynik partii.

Gra jest bardzo lekka, losowość zarówno w dociągu (są takie rozkłady że jest się mocno pokrzywdzonym) jak i w samej rozgrywce (trafienia na 3+ na k6 czyli niby losowość w normie, ale często jednostki mają po 1 hp i szansa 66% może okazać się za mała; zwłaszcza jak ktoś rzuca 5 jedynek na 5 kostkach) Figurki byłyby fajniejsze niż karty, ale karty też mają swoje plusy.

W odróżnieniu od dużej ilości gier bitewnych czas rozstawienia jest naprawdę krótki, a zasady tłumaczy się bardzo szybko. To co również pozytywnie wyróżnia grę to olbrzymia różnorodność armii, specjalne zdolności jednostek zapewniają grze żywotność. Każdą armią gra się inaczej. Przy zestawie 6 armii otrzymuje się 30 różnych kombinacji armii (licząc granie każdą ze stron jako inny zestaw) Dodatkowo losowość w dociągu i samym przebiegu partii sprawia że każda gra może przebiegać zupełnie inaczej nawet przy tych samych armiach. Decyzji taktycznych i zarządzania ręką jest na tyle dużo że gra cieszy.

W swojej kategorii gra jest naprawdę świetna. Dobre decyzje pomagają przesunąć szale na swoją stronę, ale przy słabych rzutach i ustawieniu talii raczej nie wystarczą. Jeśli ktoś liczy na przemęczenia szarych komórek radzę tytuł omijać z daleka, ale jako lekki dice fest z szczyptą kombinowania gorąco polecam.