gry planszowe strategiczne > Memoir '44 - Terrain Pack
GRY STRATEGICZNE
logo przedmiotu Memoir '44 - Terrain Pack

Memoir '44 - Terrain Pack

Dodatkowe elementy planszy do Memoir'44

cena:

105.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2
wiek: od 8 lat
czas gry: ok. 60 min.

wydawca: Days of Wonder
projektant: Richard Borg

wersja językowa: polska

Opis


UWAGA !! Dodatek nie stanowi samodzielnej gry. Może byc użyty tylko z grą Memoir'44

 

Zawartość opakowania

  • 66 żetonów terenu - drogi, tory kolejowe, bagna, kanały, góry, drzewa palmowe, koryta rzek, wzgórza, ...
  • 22 żetonów obiektów - m.in. stacja przeładunkowa, elektrownia, obóz jeńców, stacja radarowa, latarnia morska, lotnisko, koszary, cmentarz, fabryka, forteca, afrykańska wioska, ...
  • 20 okrągłych znaczników, w tym 10 pól minowych, 5 włoskich i brytyjskich medali, 6 celowników
  • 16 obiektów - w tym pontony, mosty kolejowe i drogowe, bunkry
  • 28 znaczników jednostek specjalnych, w tym inżynierów, partyzantów, oddziałów północno-afrykańskich, elitarnych jednostej USA, Niemieckich, Włoskich i Brytyjskich.
  • 4 historyczne scenariusze używające nowych żetonów
  • instrukcja opisująca wszystkie elementy i ich działanie

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2010-04-27 bardzo dobrze autor: Łukasz Posadowski

Days of Wonder wydaje dodatki w dość przemyślny sposób - w instrukcjach zdarzają się zasady, do których potrzebne są żetony terenu z innych dodatków. Miałem kupić Pacific Theater, ale radość byłaby niepełna bez tych terenów.

W każdym razie za wiele się nie spodziewałem, bo to przecież same żetony i zasady do nich. Po pierwszym dniu zabawy zmieniłem zdanie - Terrain Pack wprowadza do scenariuszy trochę prawdziwej fabuły. Mamy akcje saperskie w stylu wysadzanie tamy i mostów, przechodzenie przez pola minowe, uwalnianie Ważnych Ludzi z obozu jenieckiego, zdobywanie pociągu z zaopatrzeniem zanim dojedzie na stację... Wszystkie akcje z filmów, jakie można sobie wyobrazić.

Przy odrobinie inwencji wystarczy popatrzeć na żetony lotnisk, torów, dróg (wreszcie! 70 lat temu były drogi i linie kolejowe, bardzo intensywnie wykorzystywane w czasie wojny), bagien, jezior, gór, fabryk, wież radarowych, obozów jenieckich, magazynów, zawalonych pni na drogach, mostów pontonowych, uff... by stworzyć zaawansowane scenariusze, których brakuje mi w podstawowej grze. Dodatkowo jest całkiem sporo różnych lokacji pustynnych, ale plansza pustynna kosztuje 50 złotych.

Oprócz tytułowego terenu dostajemy za trzęsienie średnio potrzebnych oznaczeń elitarnych wojsk z różnych krajów (w tym naszego orła w koronie) oraz bardziej potrzebnych znaczników wielkich dział, które potrafią zapamiętywać cele na planszy i pól minowych, które mają nie wiadomo ile kostek zanim nie wejdą na nie wojska Amerykańskie. Dwa bardzo fajne pomysły.

Aż prosi się, żeby w pudełku znalazły się dwie figurki - lokomotywy i wagonu. Niestety dostajemy żetoniki, chociaż w pudełku spokojnie wystarczyłoby miejsca.

Podsumowując - piątki nie dam, bo co by miały dodatki z figurkami? Cena jest odpowiednia na ilość dobrze zapowiadającej się zabawy.