gry planszowe rodzinne > Szkoła Magów
GRY RODZINNE
logo przedmiotu Szkoła Magów

Szkoła Magów

Gracze wcielają się w uczniów w Szkołę Magów.

cena:

79.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 10 lat
czas gry: ok. 30 min.

wydawca: Granna (2017)
projektant: Evangelos Foskolos , Stelios Kourtis

wersja językowa: polska

Opis


Gracze wcielają się w uczniów w Szkołe Magów. Zbliża się wielki turniej zaklęć. Podczas magicznego pojedynku liczyć się będzie refleks, szybkość rzucania czarów i umiejętne wyczucie czasu. Szkoła Magów to wyjątkowa gra kościana, w której pojedynek pomiędzy graczami toczy się w czasie rzeczywistym. Opanuj sześć żywiołów i zostań najpotężniejszym czarodziejem jakiego widział świat!

Szkoła Magów to pełna emocji gra kościana. Dzięki połączeniu aspektów zręczności, spostrzegawczości, refleksu i planowania gracze zanurzą się w mistycznym świecie czarodziejskich pojedynków. Unikalna mechanika zapewni wiele rozgrywek pełnych emocji, a prostota zasad pozwoli cieszyć się gry nawet mniej zaawansowanym adeptom sztuki magicznej.

Proste zasady

Zasady do gry Szkoła Magów można wytłumaczyć w przysłowiowe „pięć minut”. Dzięki temu do magicznego pojedynku mogą zasiąść zarówno doświadczeni czarnoksiężnicy, jak i początkujący adepci. Doświadczenie oczywiście odgrywa tu znaczącą rolę, ale nowi gracze bardzo szybko przyswoją sobie intuicyjne zasady Szkoły Magów.
Emocjonujący pojedynek w czasie rzeczywistym
Główna część magicznego pojedynku odbywa się symultanicznie. Gracze rzucają kostkami w tym samym momencie i jak najszybciej starają się rzucić jak najwięcej czarów. Dzięki temu gra nabiera unikalnego, pełnego emocji charakteru.
Ilustracje pełne magii
Szkoła Magów to nie tylko gra z ciekawą mechaniką, ale i pokaz graficznych umiejętności najlepszych ilustratorów z renomowanego studia Asterman. Każdy z 42 czarów posiada unikatową ilustrację.

Premiera wersji angielskiej odbyła się podczas targów w Essen w 2017 roku.

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA
- 44 kości żywiołów
- 1 kostkę losu
- 42 karty zaklęć
- 4 karty postaci
- 4 znaczniki energii
- instrukcja

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2017-12-14 Wprowadzenie do MtG dla dzieciaków i dorosłych autor: wilczur

Dawno ale to na prawdę dawno nie poczułem klimatu gry planszowej gdzie tak mocno jest obecna zmienność nastrojów i rywalizacji. Gra Szkoła Magów to gra zręcznościowo-kościano-karciana w której wybieramy sobie postać maga z jego podstawowymi 3 kartami czarów (na której są od 3-4 czary).
W swojej turze każdy rzuca 5 kośćmi do momentu aż nie uda mu się wyrzucić kombinacji czaru z którejś jego karty. Jeżeli uda mu się wyrzucić (w czasie rzeczywistym robią to wszyscy na raz) to dobiera znowu do 5 kości i rzuca dalej. W momencie jak skończy się wspólna pula kości gra stopuje i rozpoczyna się rozpatrywanie efektów czarów które udało się "wyczarować" (czyli ułożyć na nich kombinację kości). Czary mogą wywoływać różne efekty: zadanie obrażeń (osobie po lewej stronie) lub leczenie.
W trakcie gry pojawiają się też nowe karty czarów które można się nauczyć i dobrać do swojej puli znanych czarów - co powoduje grę bardzo różnorodną.
Polecam tę grę do gry z dziećmi (+7 lat) bo to jest taki MtG przełożony na dziecięcą wyobraźnię.