gry planszowe przygodowe > Eldritch Horror - Góry Szaleństwa
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Eldritch Horror - Góry Szaleństwa

Eldritch Horror - Góry Szaleństwa

Budzi się pradawna groza

cena:

229.90 PLN
dostępność: dostępna
wysyłamy w: 24 godziny

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 8
wiek: od 14 lat
czas gry: od 120 do 240 min.

wydawca: Galakta (2015)
nr katalogowy: PL-EH03

wersja językowa: polska

Opis


Na długo przed pojawieniem się ludzi na Ziemi żyły Starsze Istoty. Teraz, w roku 1926, coś zakłóciło ich długi sen. Zaczęły rozszerzać swój mroczny wpływ, wpełzając do ludzkich umysłów i zmuszając do realizacji tajemniczego celu. Kilku odważnych badaczy przeczuwa zbliżającą się katastrofę i wyrusza na Antarktydę, aby odnaleźć źródło zagrożenia. Tylko oni mogą powstrzymać nadciągającą zagładę, więc doprowadzą zadanie do końca albo popadną w obłęd próbując.

Rozszerzenie wprowadza dodatkową planszę Antarktydy, surowej krainy, pełnej dziwnych tajemnic i ukrytych niebezpieczeństw. Ośmiu nowych badaczy gotowych jest odkryć prawdziwą przyczynę tajemniczych wydarzeń, nękających świat. Towarzyszyć im będą nowi sprzymierzeńcy, między innymi profesor William Dyer. Dla dobra misji badacze mogą podjąć się specjalnych zadań, dzięki którym zdobędą potężne nagrody. W trakcie wyprawy natrafią na wiele przydatnych przedmiotów, magicznych zaklęć, paskudnych stanów i przerażających spotkań, czekających w Górach Szaleństwa.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2015-08-12 Genialny dodatek do genialnej gry autor: Adam Kurowski

Jestem zachwycony tym dodatkiem, dodaje mnóstwo elementów takich jak karty preludium, karty przygód czy też mini-mapę Antarktydy i co najważniejsze każdy z tych elementów jest całkowicie opcjonalny. Pozwala to modyfikować i dostosowywać rozgrywkę według własnych potrzeb. Przy okazji dostajemy nowy ekwipunek, 8(!) nowych badaczy i 2 nowych przedwiecznych. Świetny jest także klimat dodatku, karty podróży są spójnie ułożone, a grając z mapą Antarktydy naprawdę czuć, że idziemy śladami wyprawy z Uniwersytetu Miskatonic. Gra w moim odczuciu jest jeszcze bardziej narracyjna i jeszcze mocniej stawia na fabułę i atmosferę podróży w nieznane. Przed zagraniem polecam przeczytać opowiadanie, które było inspiracją dla tego dodatku czyli W Górach Szaleństwa. Jedyny minus dodatku jest taki, że bez połączenia z dodatkiem Przedwieczna Groza może zbytnio ułatwić grę.