gry planszowe przygodowe > Posiadłość szaleństwa - Zew dziczy
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Posiadłość szaleństwa - Zew dziczy

Posiadłość szaleństwa - Zew dziczy

Przetrwasz to co nieokiełznane i nienaturalne? 

cena:

199.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 5
wiek: od 14 lat

wydawca: Galakta

wersja językowa: polska

Opis


Pięć nowych scenariuszy i jedenaście dwustronnych kafelków planszy zabierze badaczy w niedostępne, dzikie rejony, gdzie będą musieli stawić czoła nowym niebezpieczeństwom i rozwikłać mroczne tajemnice kryjące się w tych nieprzyjaznych ostępach. Rozgrywka skupi się na eksploracji, odbiegając od dotychczasowej, liniowej konstrukcji. Co więcej, Strażnik Tajemnic będzie zmuszony rozwiązywać łamigłówki wyznaczone przez badaczy, a obecność Sprzymierzeńców na planszy wprowadzi dodatkowy element grozy i niepewności.

Obszar gry zmienił się i jest zupełnie inny, niż wnętrza posiadłości, krypt i laboratoriów, do których przywykli gracze. Rozległe otwarte przestrzenie zapewnią badaczom zupełnie nowe doznania płynące z rozgrywki. Ich detektywistyczne umiejętności zostaną poddane zupełnie nowej próbie, ponieważ wskazówki nie będą już zbierane w określonej kolejności, a kluczem do zwycięstwa stanie się eksploracja i zbieranie informacji. Ten nowy, nieliniowy sposób odkrywania tajemnicy sprawi, że narracja i opowiadanie historii w Posiadłości Szaleństwa osiągną zupełnie nowy poziom.

 Jednak podczas swoich poszukiwań badacze muszą zachować ostrożność, ponieważ lasy i bagna potrafią być równie bezlitosne jak koszmary wypełzające z otchłani. Poszukując informacji badacz może zranić się wpadając do ukrytej czeluści, a rwąca rzeka może frustrująco spowalniać eksplorację albo odciąć drogę ucieczki. Sprytni badacze znajdą jednak sposoby, aby wykorzystać ukształtowanie terenu na swoją korzyść i korzystając z mostów, łodzi i broni dystansowej będą szydzić z przeciwników, którzy nie są w stanie ich dopaść.

 

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2014-04-02 gorąco polecam autor: Krzysztof Rudnicki

Drugi duży dodatek do Posiadłości Szaleństwa - według mnie fenomenalny. Rewolucja na kilka sposobów. Do gry wchodzą Sprzymierzeńcy - którzy mogą pomagać graczom ( lub przeszkadzać jeżeli oszaleją ), dostajemy nowe potwory ( sporo latających ), nowe postaci. Najważniejsze - dostajemy 5 nowych scenariuszy, o tyle ciekawych, że wśród nich jest jeden bez Strażnika Tajemnic ( Mistrza Gry ) gdzie gracze muszą zmierzyć się wspólnie przeciw zasadom gry, jak również scenariusze, gdzie to Strażnik Tajemnic musi rozwiązać zagadkę logiczną w postaci wykonania mrocznego Rytuału. Jest też scenariusz, gdzie kolejne elementy planszy dokładamy w sposób losowy. Dodatek Zew Dziczy nie tylko daje nam możliwość wyjścia z budynku w otwartą przestrzeń, ale jest bardziej niż wcześniejsze przygody nastawiony na luźną eksplorację terenu. Według mnie na dzień dzisiejszy najważniejszy dodatek do Posiadłości.