gry planszowe przygodowe > Dungeons & Dragons: The Legend of Drizzt
GRY PRZYGODOWE
logo przedmiotu Dungeons & Dragons: The Legend of Drizzt

Dungeons & Dragons: The Legend of Drizzt

Gra oparta na bestsellerze New Yor Times, przygodach Drizzta Do’Urdena.

cena:

264.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 5
wiek: od 12 lat
czas gry: ok. 60 min.

wydawca: Wizards of the Coast
projektant: Peter Lee

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis w serwisie BGG

Opis


Ta porywająca gra planszowa powstała na kanwie przygód Drizzta Do’Urdena, jak wspomniano bestsellerowych powieści New York Timesa cyklu Forgotten Realms® autorstwa R.A. Salvatore. Gracz wciela się w rolę legendarnego Drowa obieżyświata lub któregoś z jego sławnych kompanów, walczy z przerażającymi wrogami oraz zdobywa skarby i chwałę.

Gra jest zaprojektowana dla 1–5 graczy. Posiada możliwości stosowania wielorakich scenariuszy, brania udziału w pełnych wyzwań poszukiwaniach oraz wspólnej gry
z innymi uczestnikami.

Zawartość tej gry może być łączona z innymi grami planszowymi w ramach D&D® Adventure System Cooperative Play, takimi jak: Castle Ravenloft™ czy Wrath of Ashardalon™, co umożliwia graczom stworzenie nowych, bardziej ekscytujących rozgrywek.

COŚ DLA KAŻDEGO: Legenda Drizzata to wspaniała zabawa, dla graczy D&D i każdego kto lubi gry planszowe, jak również dla czytelników, którzy zapoznali się z powieściami z serii Legenda Drizzta.

OBECNOŚĆ DM nie jest wymagana: Rozgrywki mogą się odbywać bez obecności tzw. Mistrza Podziemi (DM)

WCIĄGAJĄCA GRA: Każda rozgrywka Legendy Drizzta posiada swój własny ciekawy przebieg i wynik co gwarantuje, że można w nią grać godzinami wciąż rozpoczynając nowe rozgrywki.

GRA W POJEDYNKĘ LUB W GRUPIE: Gra planszowa Legenda Drizzta może być rozgrywana przez samotnego gracza lub grupę 2-5 osób.

NAJNOWSZE WZORNICTWO: Ta gra planszowa oferuje wiele wysokiej klasy komponentów takich jak: blokady płyt lochu, karty, plastikowe figurki bohaterów i potworów.

RÓŻNORODNOŚĆ KATEGORII: Gra planszowa Legenda Drizzta jest częścią serii wydań gier skupiających się na regionie Neverwinter. Czerpie ona wiele z powieści, tradycyjnych gier fabularnych, komiksów czy też sezonów D&D Encounters™ oraz wyczekiwanej gry komputerowej Neverwinter, tworzonej przez Cryptic Studios!

Zawartość gry:
• 40 plastikowych figurek bohaterów i potworów, m.in. potężnego Balora
• 58 arkuszy kartonowych blokad płyt lochu
• 12 kart z ilustracjami bohaterów i łotrów
• 200 kart pojedynków/spotkań, potworów i skarbów
• 168 znaczników i żetonów
• Zasady gry w języku angielskim
• Księga przygód
• 20-ścienna kostka do gry

 

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2021-04-16 Drizzt jaki jest każdy widzi autor: maruniewicz

Jeżeli Castle Ravenlft był gotyckim horrorem, a Wrath of Ashardalon opowieścią sword & sorcery to Drizzt ma dwa oblicza- heroicznego do bólu fantasy i, za sprawą obecności dwóch antybohaterów, powieści łotrzykowskiej. Cóż, uwielbiam poprzednie części, szczególnie CR i trudno mi nie kochać również Drizza. Porzuca on wyśrubowany poziom trudności podstawki na rzecz bardziej beztroskiego grania i power fantasy. Bohaterowie są potwornie OP (Drizzt atakuje 2 razy na rundę! czyste szaleństwo), mają w swoich kartach umiejętności mnóstwo chatakeru, a klimat wylewa się z oszczędnie w sumie wydanej pozycji. Faktycznie, mamy więcej postaci niż w standardowej części i wszytko tutaj kręci się wokół nich. Fantastycznym dodatkiem są scenariusze konfrontacyjne, gdzie musimy porzucić na chwilę kooperację. Z całej trójki wydanej przez WotC ta gra ma chyba najwięcej pazura i faktycznie czuć tutaj materiał źródłowy Salvator'a. UWielbiam te gry za to jakie są szybkie w grze i składaniu, jak łatwo ich nauczyć, ile emocji gwarantują i za to, że nie zmuszały nikogo do grania wielomiesięcznej kampanii stawiając na jednostrzałowe scenariusze. Polecam!
dodano: 2019-06-10 Pozycja obowiązkowa dla fanów twórczości R.A. Salvatore autor: EsperanzaDMV

Najlepszy dungeon crawler spośród "pierwszej fali" od D&D (Wrath of Ashardalon, Castle Ravenloft, LoD). Najciekawsze lokacje (Podmrok!), najciekawsi bohaterowie (cała śmietanka z książek R.A. Salvatore), świetne figurki, których jest cała masa. Do tego ogrom kart, kafli terenu i żetonów... Szczerze, kiedy pierwszy raz otworzyłem pudło (bo to naprawdę duże pudło, nie można tego nazwać pudełkiem) to byłem pod wrażeniem ile jest komponentów. Figurka balora jest niesamowita - aż chce się ją pomalować. A później zacząłem grać i było jeszcze lepiej!
Gra jest kooperacyjna (część scenariuszy to walka gracz(e) vs. gra i pojawiające się stwory), ale są także scenariusze 1vs1. Dzięki dużej liczby bohaterów i ich umiejętności, rozgrywka jest naprawdę epicka. Nawet w wariancie solo można po prostu kontrolować kilka postaci naraz, albo przechodzić przygody pojedynczym bohaterem. Naprawdę trudno mi znaleźć minusy w tej grze. Jeśli ktoś szuka ciekawego dungeon crawlera w klimacie fantasy, to z LoD będzie bardzo zadowolony. Dodatkowym plusem jest fakt, że gry z tej serii można ze sobą łączyć i stworzyć jedną wielką epicką przygodę - fanowski wariant takiego rozwiązania można znaleźć w sieci.
Podkreślę tylko, że moja opinia jest subiektywna - przeczytałem praktycznie całą sagę Drizzta, nie tylko 20 książek wydanych w Polsce, ale także dalsze losy, dostępne tylko po angielsku. Jeśli ktoś tak samo jak ja uwielbia tę sagę, to Legend of Drizzt jest pozycją absolutnie obowiązkową.
dodano: 2018-11-19 Świetna gra typu rpg na planszy, bez mistrza gry. autor: Jan Prusinowski

Jest to kooperacyjna gra w świecie Dungeon & Dragons . Gracze wcielają się w zespół poszukiwaczy przygód, przed którym stoją wyzwania kryjace się w lochach "podmrocza". W pudelku znajdziemy mnostwo pieknie wykonanych figurek, kart, kafelków i żetonów do gry. Wszystkie figurki sa licencjonowane przez Wizard of Coast i pasuja również do urozmaicenia sesji rpg w swiecie DnD. Gra dobrze się sprawdza nawet z początkującymi graczami. Gra jest częścią systemu gier planszowych DnD i wszystkie gry z tej serii można ze soba łączyć w całość. Wydana jest tylko w języku angielskim, lecz mechanika gry pozwala aby jeden gracz znający język mógł tłumaczyć zasady oraz karty które są jawne. W grze czuć dobrze klimat i zespołowość. Wszyscy gracze muszą sobie pomagać gdyż porażka jednego gracza kończy grę wszystkich. Poziom trudności mozna łatwo dostosować dodając więcej żetonów wskrzeszenia.