GRY LOGICZNE
logo przedmiotu Mecanix

Mecanix

Zadziwiająca gra strategiczna.

cena:

115.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2
wiek: od 6 lat
czas gry: ok. 30 min.

wydawca: Asmodee
projektant: Mark Wood , Frank Dyksterhuis

wersja językowa: europejska
instrukcja: angielska

Opis


Celem gry jest poruszenie górnego (złotego) koła zębatego poprzez utworzenie ciągłej ścieżki z trybików od twojego koła podstawowego do samej góry. Drugie wyjście to zablokowanie koła bazowego przeciwnika, tak aby nawet po swoim ruchu nie był on w stanie nim obrócić.

 

Zawartość pudełka

  • plansza
  • 1 złoty trybik
  • 15 czerwonych i 15 niebieskich trybików
  • instrukcja

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2008-11-06 Świetna ! autor: monga

Grę poznałam we wrześniu na Pionku i od tej pory jestem nią zachwycona. Właśnie przymierzam się do kupna. Bardzo lubię gry logiczne, ta moim zdaniem zasługuje na szczególną uwagę w tej kategorii ze względu na swoją unikalność. Nie ma żadnych klocków, kulek, kwadratów tylko koła zębate :) Każdy z graczy ma swoje koło bazowe w jednym z dolnym rogów planszy, w wierzchołku znajduje się koło żółte. Taki jest stan początkowy gry. W swoim ruchu możemy albo położyć w dowolnym (prawie) miejscu na planszy swoje kolejne koło albo zmienić położenie jednego ze swoich kół znajdujących się już na planszy. Po wykonaniu tej czynności należy zakręcić swoim kołem bazowym - musi się kręcić, jeśli się nie da nim zakręcić - przegraliśmy. A jeśli uda nam się ułożyć taką drogę z kół zębatych przez całą planszę, że kręcąc swoim kołem bazowym - kręcimy złotym kołem w wierzchołku - wygraliśmy. Uwaga - na tej drodze do koła złotego wcale nie muszą być nasze koła zębate, możemy wykorzystywać koła przeciwnika - warunek jest tylko jeden - kręcimy naszym bazowym - obraca się wtedy złote. Do tego jest kilka dodatkowych zasad określających jak nie można układać kół na planszy.
Gra oczywiście jest pozbawiona losowości - polecam miłośnikom gier logicznych, w których trzeba pomyśleć :)