gry planszowe kooperacyjne > Tajemnica Whitehall
GRY KOOPERACYJNE
logo przedmiotu Tajemnica Whitehall

Tajemnica Whitehall

Doskonale dopracowana gra dedukcji i blefu, której akcja rozgrywa się w Londynie w czasach Kuby Rozpruwacza.

cena:

115.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 4
wiek: od 14 lat

wydawca: Galakta (2017)

wersja językowa: polska

Opis


Przeznaczona jest dla dwóch do czterech osób w wieku od 14 lat. Trzech londyńskich śledczych depcze po piętach seryjnemu mordercy, który zdaje się naśladować potworne wydarzenia z Whitechapel. W ciasnej sieci uliczek i przejść rozpoczyna się polowanie na nowego, tajemniczego zabójcę.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2020-02-27 Polecam autor: MaJaSw

Ta gra zrobila furore wsrod naszych znajomych. Zasady sa bardzo proste. Gralismy zawsze na 4 osoby i wydaje mi sie ze jednak tak jest najweselej. Takze troche sie nie zgodze z poprzednia recenzja ;) uzasadnie: grajac we dwojke, mozna grac w absolutnej ciszy. Po prostu kuba odpowiada czy tu byl czy nie i tyle. Jak jest wiecej graczy, to policjanci sie na glos naradzaja. Bardzo duzo to wnosi klimatu. Kazdy kto byl morderca mowil, ze jak sie slucha tych narad, i sie slyszy ze ktos slusznie podejrzewa gdzie sie kuba ukryl, to sie robi goraco :pp takze emocje przy grze jak przy zadnej innej :p bardzo fajny tytul, chociaz powiem szczerze, ze po zagraniu kilka razy w krotkim czasie troche sie nudzi, nie wzbudza juz takich emocji, i trzeba zrobic przerwe, zeby potem znow ten tytul wyciagnac i sie fantastycznie bawic ;) moze jeszcze jedna uwaga, ciezko to nazwac minusem, ale na pewno nie jest to tez zaleta ;) - a mianowicie - kuba musi bardzo ostroznie patrzec na mape, bo samymi spojrzeniami moze zdradzic w jakim rejonie przebywa. Polecam.
dodano: 2018-01-18 Świetna gra dedukcyjna! autor: malaw

Tajemnica Whitehall jest szybką, dynamiczną grą dla 2-4 graczy. Czas gry zależy od doświadczenia i ilości graczy, nasze partie trwają ok 40 minut.
Podczas rozgrywki jeden z graczy wciela się w Kubę Rozpruwacza, którego zadaniem jest popełnienie 4 zbrodni, w 4 różnych dzielnicach miasta. Pozostali gracze wcielają się w detektywów, którzy próbują znaleźć zabójcę. Mechanika gry jest bardzo prosta, Kuba Rozpruwacz porusza się po mieście pojedynczymi krokami, które zapisuje w swoim notesie za zasłonką. Może także użyć jednego z ruchów specjalnych, które umożliwiają na przykład przeprawę przez rzekę. Każdy z detektywów może wykonać do 2 kroków po przyległych do ulic skrzyżowaniach, lub wykonać specjalny ruch przypisany do swojej postaci. Gdy detektyw ma już podejrzenie co do miejsca pobytu Kuby może dokonać próby aresztowania. Gra kończy się po udanym aresztowaniu zabójcy, lub po dokonaniu czwartej zbrodni przez Kubę Rozpruwacza.
Tajemnica Whitehall sprawdza się przy każdej ilości graczy - przy niepełnej ilości osób przy stole gracze rozdzielają między sobą wszystkich detektywów. Moim zdaniem najlepiej działa jako dwuosobówka.
Gra jest bardzo dobrze wykonana, w pudełku znajdziemy między innymi dużą planszę, notes i zasłonkę z nadrukowaną mapą dla Kuby i 4 figurki postaci.
Dzięki szybkiej rozgrywce i prostej mechanice gra szybko stała się moją ulubioną do wieczornej szybkiej rozgrywki, świetnie sprawdza się także jako przerywnik między dłuższymi tytułami. Grę szybko tłumaczy się nowym graczom, bardzo często po jednej partii mamy od razu ochotę na kolejną. Największą zaletą tej gry są emocje jakie ona generuje. Grając Kubą na prawdę czuć pościg na plecach :)