gry planszowe karciane > Warhammer Quest - Przygodowa gra karciana
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Warhammer Quest - Przygodowa gra karciana

Warhammer Quest - Przygodowa gra karciana

Gra karciana o bohaterskich przygodach w podziemiach

cena:

139.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 1 do 4
wiek: od 9 lat
czas gry: od 30 do 60 min.

wydawca: Galakta (2016)
nr katalogowy: PL-WHQ01
projektant: Adam Sadler , Brady Sadler , Justin Kemppainen

wersja językowa: polska

Opis


Gdy tylko wkraczacie do starożytnych ruin, tunel za wami zawala się. Dookoła rozlega się nikczemny śmiech jakichś stworów. Nie ma szans, żebyście przekopali się przez zawalisko – jedyne co wam pozostaje, to znaleźć inne wyjście…

Warhammer Quest: Przygodowa gra karciana to gra kooperacyjna, w której od jednego do czterech graczy wyruszy na bohaterską wyprawę do lochów. Gracze wcielą się w klasycznych bohaterów Starego Świata, a następnie zejdą w głąb mrocznych tuneli, aby walczyć z goblinami, trollami, orkami, ghoulami, szczuroludźmi i innymi stworami. Czy zdołacie przetrwać bezlitosne ataki wrogów? Czy zejdziecie w najciemniejsze głębiny, gdzie swą siedzibę ma nikczemny dowódca, wysyłający swe sługi na powierzchnię? Wasza przygoda może się skończyć tylko na dwa sposoby - śmiercią albo chwałą!

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
● 6 arkuszy przygód ● 6 kości ● 32 karty akcji ● 12 kart bohaterów● 50 kart wrogów ● 26 kart obszarów ● 38 kart lochu ● 45 kart ekwipunku ● 12 kart stanów ● 1 żeton zagrożenia ● 20 żetonów sukcesów ● 45 żetonów ran ● 1 żeton przywódcy drużyny ● 9 żetonów postępu ● 1 Zasady Wprowadzające ● 1 Kompletna Księga Zasad ●

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2018-01-24 świetna, ale szkoda że nie ma dodatków autor: rabitto

Jako wielki fan Warhammera napisałbym, że gra spełnia moje wszystkie wymagania i dałbym grze ocenę 5/5. Jednak jak się okazuje po rozegraniu kilku scenariuszy czuję straszny niedosyt, że gra w końcu się kończy... i nie ma dodatków wprowadzających nowe scenariusze i postaci do gry (z wyjątkiem anglojęzycznych, które są od dawna niedostępne). Ale po kolei...wykonanie oczywiście standardowe dla FFG czyli prezentujące wysoki poziom. Co do rozgrywki oczywiście jest miodna. Napisałem oczywiście chociaż chciałbym na wstępie zaznaczyć, że gra nie podpasuje osobom, które nie lubią koooperacji i liczą na walkę między graczami. Po wybraniu bohatera i scenariusza gry rozpoczynamy po kolei wykonywać akcje od eksploracji poprzez wsparcie,odpoczynek aż do ataku. Oczywiście w swojej turze możemy wykonać tylko jedną akcję (wykorzystując kartę, aż do jej wyczerpania) jeżeli gramy na 4 osoby. Polecam grę na 4 osoby, bo chociaż można grać w mniej licznym towarzystwie, to dopiero grając w pełnym składzie wyciśniemy z gry jej cały urok. Reasumując jeśli szukasz prostej gry karciano-kooperacyjnej i do tego jesteś fanem Warhammera na pewno się nie zawiedziesz.
dodano: 2016-09-20 Karciana kooperacja w klimacie Warhammera autor: nightrunner

Szukając dobrej gry kooperacyjnej w stylu Władcy Pieracieni LCG, moje oczy od razu skierowaly na Warhammer questa grę karcianą, co jak się później okazało było strzałem w dziesiątkę.
W grze wcielamy się w drużynę rodem z klasyki RPG (do wyboru jest zarówno mocny i wytrzymały krasnolud, uzdrawiający kapłan-wojownik, zwinna elfia łuczniczka jak i wątła lecz władająca za to żywiołem ognia czarodziejka) i właściwie przez całą rozgrywkę towarzyszy nam uczucie grania w papierowego fabularnego RPG-a, zupełnie jak za dawnych czasów;)
W ramach kampanii rozgrywamy szereg przygód, z których każda posiada zarysowaną fabułę, a po każdorazowym ich ukończeniu całą nas wizyta w Osadzie, w której się wyleczymy, rozwiniemy swoją postać czy odwiedzimy kowala.
Sama rozgrywka jest od samego początku niesamowicie miodna i bardzo przystępna nowym graczom, niech to jednak nie zmyli nikogo - w tej grze już samo utrzymanie się przy życiu do końca danej przygody jest niemałym sukcesem a co dopiero mówić o zgarnianiu nagród za wykonanie zadania scenariuszowego! W każdej rozgrywce trzeba ściśle współpracować i każdy ruch wspólnie omawiać, gdyż jeden nierostropny ruch może mocno uprzykrzyć życie całej drużynie.
Z uwagi na sporo rzutów kośćmi jest tu sporo losowości, ale świetnie rozwiązana mechanika wspierania się bohaterów w walce skutecznie pozwala na rozsądne zarządzanie ryzykiem ewentualnego nieudanego rzutu.
Warhammer Quest ma kooperacje swietnym poziomie, a do brak składania całej talii jest dla mnie tylko plusem gdyż to właśnie żmudne składanie talii gracza skutecznie zniechęciło mnie do rwgularnej gry w LoTR LCG.
Polecam bardzo, tym bardziej że gra jest z gatunku łatwych do nauczenia, ale trudnych do wymaksowania dzięki czemu szansa że gra się znudzi jest bardzo mała.
dodano: 2016-08-22 Z pochodnią szedłem i w końcu znalazłem. autor: wilczur

Dość dużo można napisać o tej grze. To że to FFG to jakość wysoka. To że klimat Warhammera Starego Świata ocieka krwią i mrokiem. To że mamy znane archetypy postaci. To że wchodzimy w lochy. To że pojawiają się hordy potworów. To że ciekawa i nie dłużąca się mechanika. I wiele innych zalet.

Gra traktuje o tym że poruszamy się w ramach wybranego scenariusza i eksplorujemy daną lokację w poszukiwaniu wroga ostatecznego. Niech Was nie zwiedzie ograniczona ilość scenariuszy w podstawce, na sieci już powstają nowe bardzo ciekawe scenariusze fanów gry i wprowadzają bardzo fajne mechaniki. Gra ma bardzo niski próg wejścia, praktycznie rozkładasz swojego bohatera i jego 4 zdolności i tyle. Zaczyna się gra. Wszystko co możesz wykonać znajduje się opisane na karcie umiejętności. W grze wymagana jest kooperacja bo zawsze jeden lub dwa skille odnoszą się do naszego towarzysza.

Na prawdę polecam. Może nawet bardziej niż Patfinder Card Game ponieważ WHQ jest po POLSKU!!!!