gry planszowe karciane > Summoner Wars Płaszcze
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Summoner Wars Płaszcze

Summoner Wars Płaszcze

Talia Frakcji do gry Summoner Wars

cena:

32.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2
wiek: od 9 lat
czas gry: od 30 do 60 min.

wydawca: Cube
projektant: Colby Dauch

wersja językowa: polska

Opis


Zawiera 1 Mistrza Przywołań, 3 Czempionów 18 jednostek podstawowych, 9 kart Wydarzeń, 3 karty Murów i jedną kartę Pomocy.

Często kupowane razem z Summoner Wars Płaszcze:



Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2015-02-19 Vlox, Vlox, Vlox autor: adalbert1

Jestem dopiero po kilku partiach Vloksem (z tym, że grałem już trochę Płaszczami - Jexikiem) i bardzo mi przypadł do gustu.
Muszę jednak zastrzec, że ta "fajność" na pewno wynika również z tego, że zdolność Vloksa (w fazie wydarzeń może przybrać imię i zdolność dowolnej jednostki Płaszczy znajdującej się na polu bitwy), znakomicie łączy się z jednostkami Płaszczy z pozostałych talii (ale już nie z najemnikami). W zasadzie im większa różnorodność jednostek, tym większe możliwości dla Vloksa.
Jeżeli chodzi o jednostki podstawowe znajdujące się w tej konkretnej talii: Złodziej przyspieszony Nalotem i zabranie karty z ręki przeciwnika to jeden z podstawowych trików Płaszczy; Zadymiarz - o ile dopiszą kości, świetny w osaczaniu przeciwnika; Rewolwerowiec - przydatność jednostki mocno sytuacyjna, ale może zdarzyć się, że wygra nam partię lub uratuje skórę Vloksowi.
Z czempionów najmniej cenię Sztyleta - drogi i bardzo sytuacyjny; Fiołek - super zdolność, ale mało życia; Szumowina - w miarę optymalna relacja koszt/życie/atak/zdolność.
Wydarzenia mogą - przy odrobinie szczęścia - być ogromną siłą Płaszczy, szczególnie Szpieg (przeglądamy pięć kart ze stosu doboru przeciwnika i możemy m.in. jedna z nich odrzucić na jego cmentarzysko). Mamy tu jeszcze wspomniany Nalot, Wyssanie magii (jedna z kilku talii, które posiadają te bardzo silne wydarzenie), Zabójstwo (za 2 pt magii ściągamy podstawową jednostkę z pola bitwy), Płaszcz Cieni (trudniej trafić nasza jednostkę).
Trudność gry Płaszczami polega na ich "sytuacyjności" i "kombinacyjności" przy niedostatecznej czystej sile i wytrzymałości.
Bardzo polecam zagranie tą frakcją i powtarzam, że zdolność summonera w szczególny sposób nadaje się do budowania talii również z innymi jednostkami Płaszczy. Nadchodzący Master Set: Alliances zapewne również przyniesie w tym względzie coś ciekawego.