gry planszowe karciane > Land Unter
GRY KARCIANE
logo przedmiotu Land Unter

Land Unter

Oszczędzaj koła ratunkowe.

cena:

38.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 2 do 5
wiek: od 10 lat
czas gry: ok. 30 min.

wydawca: Amigo

wersja językowa: niemiecka
instrukcja: niemiecka

Opis


Na niebie zaczyna się kotłować. Brzeg podmywają raz większe, a raz mniejsze fale. Jednak musisz zachować zimną krew i zagrywać rozważnie swoje karty pogody. Podczas każdej rundy gry grający starają się zachować swoje koła ratunkowe, poprzez utrzymywanie przypływu na odpowiednim poziomie.
Każde koło ratunkowe, jakie gracz będzie posiadał na końcu rundy jest warte jeden punkt. Poza tym, gracz, przed którym leży najniższa karta przypływu otrzymuje dodatkowy punkt. Jedna runda składa się z 12 tur. Tyle też razy wszyscy grający zagrywają swoje karty.

Pełna rozgrywka składa się z tylu rund, ile osób bierze udział w grze. Zwycięzcą zostaje osoba, której udało się zgromadzić najwięcej punktów.

 

Zawartość opakowania 

  • 108 kart
  • instrukcja 

Jak to wygląda ?


Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2010-02-17 Dobry przerywnik autor: bożenka

Land Unter należy do grupy gier lekkich. Gra nie jest specjalnie trudna jeśli chodzi o zasady, ale żeby wygrać należy się nieźle pogłowić. W tej grze każdy z graczy będzie miał dokładnie takie same szanse na wygraną jak pozostali ponieważ rozgrywane jest tyle rund ilu graczy, a co rundę karty którymi przed chwilą graliśmy są przesuwane na lewo, a my dostajemy karty od gracza z prawej. Koniec końców każdy gracz zagra raz tymi samymi kartami co jego rywale. Gra trochę podobna jest do 6. bierze! Każdy z graczy otrzymuje 12 kart pogody, na podstawie których dostaje karty kół ratunkowych. W samej rozgrywce chodzi o to, by stracić jak najmniej kół ratunkowych. Gracze rzucają zakryte karty pogody. Następnie równocześnie je odsłaniają i gracz z najwyższą wartością, bierze jedną z dwóch kart przypływu z najniższą wartością (im niższa tym lepiej, na koniec rundy jeden gracz zdobędzie za to punkcik). Drugi co do wielkości gracz bierze drugą kartę przypływu. Reszta graczy nie dostaje kart. Wszyscy gracze porównują, który z nich ma najwyższą zdobytą kartę przypływu (karty te kładzie się przed sobą na stosie, ostatnia zdobyta jest na górze) i ten, który takową ma - traci jedno koło ratunkowe. I tak przez 12 tur. Do tego tyle rund ilu jest graczy.
Gra nie jest może super pozycją. Zadanie jakie przed nią stawiamy - czyli krótki przerywnik - spełnia w 100%. Polecam jako „zagrać u kolegi” a jak się spodoba to i kupić, bo cena jest zachęcająca.
Realna ocena 3,5 (dałem 4 bo jest niższa cena)
Daniel