gry planszowe karciane LCG > Android Netrunner LCG: Order and Chaos
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Android Netrunner LCG: Order and Chaos

Android Netrunner LCG: Order and Chaos

Duże rozszerzenie do Android Netrunner

cena:

129.90 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:



wydawca: Fantasy Flight Games
nr katalogowy: ADN22

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Where is humanity headed? Jack Weyland wants to take us to the stars, but what will be the human cost of his efforts? Order and Chaos, the third deluxe expansion for Android: Netrunner, pits three new subversive Anarchs against the bleeding edge ice and operations with which the Weyland Consortium intends to safeguard its most far-sighted and futuristic ambitions.

Its 165 new cards (three copies each of fifty-five individual cards) amplify the high-stakes cyberstruggles between the developers at Weyland Consortium and those destructive Anarchs who would rather see the corporation’s utopian ambitions reduced to ashes than raised to the heavens upon the backs of the downtrodden. Accordingly, you’ll find a slate of new identities, tech, and tools that enhance these factions' core strengths, even as they permit the exploration of new themes and decks. The Weyland Consortium gains a host of new, advanceable ice, as well as new strategies for protecting their agendas and assets while raking in bundles of quick credits. Anarchs, on the other hand, unleash a plethora of destructive new programs and resources that can tear apart anything a Corp can put together, whether they use them to further their humanitarian efforts or simply vent the pent-up rage of a disenfranchised youth.

Finally, Order and Chaos presents fans of every faction with six different neutral cards that they can use to safeguard their servers, evade tags, and advance their economies.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2015-03-25 Twórz, by niszczyć autor: Dziobak

Trzeci dodatek do genialnej gry LCG. Drugi, którego nie dostaniemy już w wersji polskiej.
Tym razem czas przyszedł na dwie najbardziej zabójcze frakcje – Anarchistów i Wayland Consortium.

W pudełku dostajemy 3 nowych anarchistów: bardzo ciekawą Estevez rozpoczynającą zabawę z żetonem złej prasy, co pozwala otworzyć grę np. szantażami. Edward potrafi usuwać operacje, przez co idealnie potrafi pozbyć się ekonomii na nich opartych. I na koniec MaxX, która ma potencjał, o ile sama się nie przewinie przez nadmiar dobierania i odrzucania kart.
Po drugiej stronie 3 nowe spółki-córki Wayland Consortium – pierwsza nastawiona na standardową strategię, czyli wykończyć przeciwnika; druga wspaniale wspiera agendy dostające znaczniki po zapunktowaniu; no i trzecia, która nie jest wybitna, bardziej uniwersalna i skierowana raczej dla szeroko grających zawodników.

Z co ciekawszych kart korporacyjnych w pudełku dostajemy:
- agendę 6/9, którą możemy mieć jedną na całą talię, nie łatwo byłoby ją zapunktować, ale dzięki temu potrzebujemy mniej agend, a ewentualny odwet za kradzież takiej agendy niemal na pewno skróci życie runnera do zera.
- ‘The Board’ urzekł mnie, gdy wyobraziłem sobie deck Wayland’a oparty na agendach za 1 :)
- dostajemy też całą serię lodów, które można awansować, by obniżyć ich koszt – dla każdego grającego komercjalizacją mogą przypaść do gustu, zwłaszcza, że jako bonus dostajemy aktywa, które pozwalają na początku tury przesunąć jeden taki żeton
Jeżeli chodzi o anarchistyczną stronę tego zestawu:
- runnerzy zostali obdarowani bardzo specjalnym AI-breakerem, który ogranicza nam dostęp do kart, ale możemy to wykorzystać pod spory już zestaw kart ‘zamiast uzyskać dostęp do kart…’ – poczynając od wysuszenia konta korporacji po zniszczenie kompletnego serwera za pomocą osobliwości
- Wydarzenia są skupione przede wszystkim na destrukcji – dostajemy ‘zastawę stołową’ w formie noża, łyżki i widelca. Każda karta niszczy inny lód po jego przejściu, co zmusza mnie do ponownego zwrócenia uwagi na przesmacznego breaker’a.
Do dyspozycji mamy jeszcze dwie ciekawe karty – jedna zużywa wszystkie 4 clicki, abyśmy dostali 10 kredytów w cenie dwóch.
Ostatnia jest anarchistyczną wizją znanego i lubianego ‘Diesela’, ale… kosztuje 1, jest czerwona i po odrzuceniu na skutek obrażeń i tak dobierzemy swoje karty (o ile wcześniejsze obrażenia nas nie wykończą, ale to taki drobiazg)
- z zasobów najprzyjemniejsza jest pani dziennikarka, która pozwala nam rozsiać trochę złej prasy, ale musi mieć punkt zaczepienia – zainstalować tą kartę można tylko jeżeli korporacja już ma taki żeton, więc najlepiej sprawdzi się to przy pani Estevez.
Mamy jeszcze kolejne źródło wirusów, która nie jest ‘Inkubatorem’ oraz ‘Data folding’, które już widzę w talii z kontaktami i dysonami – 6 kredytów za nic piechotą nie chodzi.

Podobnie jak w poprzednich rozszerzeniach dostajemy soczyste karty, które aż się proszą o miejsce w talii i zagranie. Samym pudełkiem jednakowoż gra się słabo, ale w połączeniu z kartami dotychczas wydanymi można tworzyć małe dzieła sztuki. Skłaniam się również do tego, że dodatek jest o wiele lepszy dla runnerów, którzy dostali więcej i na dodatek ciekawszych kart.
Wiem, że dodatek ledwo co się pojawił, ale już czekam z niecierpliwością na więcej tak tematycznych rozszerzeń.