gry planszowe karciane LCG > Warhammer: Inwazja - Kieł i Szpon
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Warhammer: Inwazja - Kieł i Szpon

Warhammer: Inwazja - Kieł i Szpon

Trzeci Zestaw Bitewny z Cyklu Spaczenia

cena:

27.50 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2

wydawca: Galakta

wersja językowa: polska

Opis


Niektórzy walczą mieczem, inni magią, ale kiedy ogień bitwy rozszaleje się na dobre, szczurogry klanu Moulder będą walczyć kłem i szponem… Kieł i Szpon to trzeci Zestaw Bitewny z Cyklu Spaczenia, serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach.

W tym 40-kartowym zestawie znajduje się 20 różnych, całkowicie nowych kart, które wzmocnią istniejące talie, czyniąc grę jeszcze bardziej emocjonującą.

ZAWIERA KARTY 41-60 „CYKLU SPACZENIA”.

To nie jest samodzielna talia. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Gry karcianej Warhammer: Inwazja.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2012-03-27 autor: Michał Barcikowski

Kieł i Szpon to trzeci mały dodatek do gry karcianej warhammer: inwazja w której 6 wielkich nacji (Krasnoludy, Elfy, Mroczne Elfy, Imperium, Zielonoskórzy i Chaos) walczą o dominacje. W cyklu spaczenia otrzymamy dodatkową neutralną armię dla sił zła - skavenów. Co ciekawego możemy znaleźc w dodatku?

Szczurogry - jednostka neutralna - skaven - koszt 4 2 siły i 3 wytrzymalości. Natomiast ma to coś dzięki czemu karty skavenów zaczną byc grywalne. Na większości skaveńskich kart jest informacja, że wchodzi spaczona. Dzięki szczurogrom możemy wreszcie je odpaczyc od razu gdy je wyłożymy i przyłożyc wrogowi!

Elita klanu moulder - kolejna jednostka skavenów tym razem koszt 2 2 sił i 5 wytrzymałości. Jedynym minusem jest to, że nie może się bronic ani nie może byc zagrana gdzie indziej niż na polu bitwy. Lecz coś za coś.

Smoczy Czarodziej to jednostka elfów o koszcie 5, sile równej 2 i wytrzymałości 3. Niby droga i takie beznadziejne statystyki ale ma arcyciekawą zdolnośc : Za każdym razem kiedy tej jednostce zostają przydzielone obrażenia, anuluj wszystkie prócz 1 z tych obrażeń. także 3 szturmy przetrzyma ;)

Oczywiście to nie są wszystkie karty, gdyż znajduje się ich aż 40 w tym małym dodatku. Minusem tego dodatku zdecydowanie jest to, że nie każda karta jest w 3 egzemplarzach. Lecz za to dostajemy dużo naprawdę ciekawych kart, które urozmaicą nasze rozgrywki w warhammera inwazje. Polecam!
dodano: 2010-12-05 po prostu dyscyplina autor: Łukasz Posadowski

Co tu dużo gadać - dodatki z cyklu Spaczenia kupuję tylko wówczas, gdy zawierają potrzebne mi karty i ilości trzech sztuk. W innym wypadku po prostu nie mam na nie pieniędzy.

Tak się jednak złożyło, że T&C ma jeden taki przypadek - Iron Discipline, piękną kartę pozwalającą na zapobieganie rzucania runefanga, Helblastera, czy książek przez przeciwnika, zabezpieczającą również moje jednostki przed spaczeniem, czy cofaniem na rękę. Razem z Long Winter to moja ulubiona karta z całej Inwazji. Pozwalają świetnie kontrolować grę poprzez delikatne podcinanie przeciwnika i są za zero.

Orkowy rush ma Mob Up w trzech egzemplarzach, uodparniających na wszelkie próby anulowania obrażeń. Przydatne jako zaplecze dla dużych ataków na Waazgh.

Są tu również inne bardzo mocne, niestety pojedyncze, karty jak Gifts of Aenarion potrzebne do całkiem niezłego, choć wrażliwego elfowego combo-decka, zadającego niebezpośrednie obrażenia za darmo (trwają dyskusje nad jego działaniem). Są dwa przepiękne szczury - Clan Moulder's Elite i Rat Ogres, zwłaszcza ten drugi jest krytyczną kartą dla wszystkich myszowych talii.

Jeśli grasz Imperium, to powienieneś / powinnaś zainteresować się tym BP chociażby ze względu na Dyscyplinę. Gracze ze złej strony mocy mogą spokojnie kupić więcej niż jeden egzemplarz.