gry planszowe karciane LCG > Warhammer: Inwazja - Marsz Potępionych
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Warhammer: Inwazja - Marsz Potępionych

Warhammer: Inwazja - Marsz Potępionych

Rozszerzenie do Warhammer Inwazja

cena:

93.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2

wydawca: Galakta

wersja językowa: polska
Planowana premiera - koniec września 2010

Opis


Rozszerzenie Marsz Potępionych wprowadza do gry karcianej Warhammer: Inwazja dzikie zastępy Jaszczuroludzi i nieumarłe sługi Wampirów. Starożytna rasa Jaszczuroludzi wspiera siły Porządku, a Wampiry zbratały się z siłami Zniszczenia (obie frakcje stanowią karty neutralne). W tym zestawie znajdują się karty Jaszczuroludzi i Nieumarłych, a także karty dla ras Chaosu, Krasnoludów, Imperium, Mrocznych Elfów, Orków i Wysokich Elfów. Dzięki nim, gracze będą mogli poszerzyć lub całkowicie zmienić swoje strategie, taktyki i sposób składania talii.

Gra karciana Warhammer: Inwazja to gra dla dwóch osób, pełna zażartych zmagań, sprytnego zarządzania królestwami i epickich wypraw. Gracze muszą rozsądnie zarządzać zasobami, przeznaczając je na rozbudowę swojej krainy, wypełnianie misji i atakowanie wrogiej stolicy.

To nie jest samodzielny zestaw. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Gry karcianej Warhammer: Inwazja.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2012-05-06 Jaszczury i wampierze autor: dziobak

Marsz potępionych jest dość specyficznym dodatkiem - tak, jak pierwsze duże rozszerzenie (Szturm na Ulthuan) wprowadza dwie nowe rasy, ale tym razem nie ma w zestawie nowych plansz stolic, a to dlatego, że obie rasy są, podonie jak wcześniej wydane Skaveny, neutralne.

W pudełku jest zatem 55 kart w 3 kopiach, co nie zmusza nas do chorych zakupów kilku pudełek, aby mieć komplet wszystkich kart.
Zawartość pudełka to 30 nowych kart znanych nam dotychczas 6 podstawowych frakcji (po 5 na każdą), natomiast cała reszta kart to neutralne karty Lizardmenów i Nieumarłych (z nastawieniem w stronę wampirzych klimatów).
Z obiema armiami pojawiają się nowe zdolności. O ile zdolność Jaszczurek jest niepopularna (mniej więcej na takim samym poziomie jak Wysokie Elfy, z którymi nota bene dobrze się komponują), Nieumarli wprowadzili... nekromancję, która daje możliwość wskrzeszania jednostek ze stosu kart odrzuconych.

Jako wielki fan Lizardmenów (jeszcze z wersji figurkowej) ubolewam nad brakiem stolicy dla tej rasy oraz faktem, że przez większość graczy są uważane za słabe/niegrywalne. Zupełnie inaczej jest natomiast z Nieumarłymi...

Plusy:
- Dwie nowe rasy
- Każda z 6 podstawowych ras dostała jakąś dobrą kartę
- Wprowadzenie nekromancji

Minusy:
- Dwie nowe rasy i żadnej nowej stolicy
- Dużo kart uważanych za niegrywalne
dodano: 2012-02-15 autor: Michał Barcikowski

Marsz Potępionych jest drugim dużym dodatkiem do gry karcianej Warhammer: Inwazja. Ten dodatek jest pierwszym który zapoczątkował 3 kopie każdej z kart. Super sprawa! Od teraz nie trzeba kupowac 3 tych samych dodatków! Rozszerzenie poza kartami do aktualnych frakcji wprowadza dwie zupełnie nowe frakcje z kart neutralnych. Dzikich jaszczuroludzi oraz nieumarłych. Jaszczuroludzie mają ciekawą zdolnośc - dzikośc X(kiedy ta jednostka otrzymuje obrażenia może zadac x obrażeń wybranej jednostce w dowolnej odpowiadającej strefie), które można by było połączyc z HE i może by coś z tego wyszło? Jaszczuroludzie otrzymują oczywiście własnego bohatera - Loqtza, który może za 2 żetony zasobów zadac X obrażeń gdzie X to liczba jednostek Jaszczuroludzi w tej strefie. Jednak ciężko jest stworzyc talię na jaszczuroludziach przez co ten bohater może byc niewykorzystywany. Nieumarli natomiast maja zdolnośc nekromancja dzięki czemu można zagrac kartę ze swojego stostu kart odrzuconych. U nieumarłych jest jedna naprawdę dobra karta- Lord upiorów, której akcja mówi, że kiedy Lord upiorów wchodzi do gry to zniszcz wybraną jednostkę w dowolnej odpowiadającej strefie.

Jest oczywiście wiele innych ciekawych kart, ale nie będę dawac pełnego spoilera :) Polecam każdemu!
dodano: 2010-10-07 człowiek człowiekowi wilkiem a zombi zombi zombi ;) autor: Marcin Grzelak

Po pierwsze nowe karty są w 3 kopiach, BRAWO dla FFG! :) Po drugie karty dla dotychczasowych nacji to jest moc :):) chyba każdy znalazł coś dla siebie, ofc jedni bardziej niż inni ;P ale jednak jest dobrze. Miłośnicy zabójców wszelkich trolli i innych smoków będą zachwyceni...

Druga sprawa to nowe rasy: Jaszczury i Nieumarli, są to KARTY NEUTRALNE dla odpowiednio porządku i zniszczenia. Nie jest ich za dużo i nie robią rewolucji ale dają ogromne perspektywy a to co jest już robi zamieszanie.

Truposze mają sporo ciekawych kart (choć jest też parę, które ciężko obecnie zastosować) a ich bonusem jest nekromancja- w praktyce mogą zagrywać karty z stosu odrzuconych by wrócić na chwilę do walki zniszczoną jednostkę. Znajdziemy też unita przy wejściu do gry natychmiast uśmiercającego wrogą jednostkę a także potworka "kradnącego" podczas ataku "młoteczki" jednostki w broniącej się strefie. Wsparcia i Taktyki też rozpalają wyobraźnię na nowe decki :)

Jaszczury próbowałem mniej, chyba troszkę odstają od uniwersalnych zombiaków. Ich taktyka to z tego co zrozumiałem nadszarpanie przeciwnika tanimi jednostkami, które dość szybko zginą by zadać miażdżące ciosy silniejszymi jednostkami, lub zebranie licznych jednostek i przy pomocy bohatera i zasobów wyniszczyć przeciwnika (Limit one Hero per zone. ACTION: Spend 2 resources to deal X damage to target unit. X is the number of Lizardmen in this zone.) Osobiście mam plan stworzyć jakiś deck w oparciu o ich jednostki, kto wie może uda się to jakoś z elfami połączyć? :)

Kolejna OBOWIĄZKOWA pozycja zarówno dla turniejowców jak i grających for run w gronie znajomych.
dodano: 2010-09-30 świetny dodatek autor: Łukasz Posadowski

Ten dodatek był potrzeby już dawno - sprowadza zatrzęsienie nowych kart, wszystkie dostajemy w trzech kopiach. Najwyraźniej w FFG uznali, że zarabiają na Inwazji wystarczająco dużo bez pakowania kart w różnych ilościach.

Zniszczenie zostaje potężnie wzmocnione poprzez jednostki mogące powracać do decka ze zrzutek. Jest to wręcz stworzone do kombowania i może wreszcie Chaos, wzmocniony takimi kartami, będzie w stanie nawiązać wyrównaną walkę. Niestety jaszczury jako karty neutralne dla sił porządku nie dają aż takiego kopa, ale znajdą się przydatne drobiazgi.

Imperium dostało jeszcze więcej kart do manipulowania, zwłaszcza rozwinięciami, które można teraz zamieniać w słabe jednostki. Gra Imperium coraz bardziej zaczyna przypominać grę niebieskimi kartami w MtG, jest też bardzo uzależniona od stanu rozwinięć na stole.

Orki dostały kilka tanich Goblinów, co jeszcze bardziej zwiększa ich potencjał ofensywny w początkowej grze.

Chaos dostał więcej możliwości paczenia jednostek i czerpania z tego korzyści. Chociaż uważam, że kontrola destrukcji nadal będzie zaczynać ze stolicą DElfów, a nie Chaosu, to ten dodatek był zapowiadany jako "last hope" dla Chaosu i częściowo nadzieje spełnił.