gry planszowe karciane LCG > Warhammer: Inwazja - Zguba Derricksburga
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Warhammer: Inwazja - Zguba Derricksburga

Warhammer: Inwazja - Zguba Derricksburga

Pierwszy Zestaw Bitewny z Cyklu Wrogów, serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji

cena:

41.50 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:


liczba graczy: 2

wydawca: Galakta
projektant: Eric M. Lang

wersja językowa: polska

Opis


Nęcące siły Chaosu przeniknęły do Derricksburga. Czy jeden samotny rycerz zdoła je powstrzymać, zanim rozprzestrzenią swe zepsucie po okolicznych wioskach?

Zguba Derricksburga to pierwszy Zestaw Bitewny z Cyklu Wrogów, serii połączonych dodatków do Warhammera: Inwazji, karcianej gry o zaciętych walkach, sprytnym zarządzaniu królestwem i epickich wyprawach. W tym 60-kartowym zestawie znajduje się 20 różnych, całkowicie nowych kart, które wzmocnią istniejące talie, czyniąc grę jeszcze bardziej emocjonującą.

ZAWIERA KARTY 1-20 „CYKLU WROGÓW”.

To nie jest samodzielna talia. Do gry wymagany jest zestaw podstawowy Gry karcianej Warhammer: Inwazja.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2012-02-15 autor: Michał Barcikowski

Pierwszy dodatek z cyklu Wrogów i zarazem pierwszy dodatek, który posiada po 3 kopie każdej z kart, co jest super rozwiązaniem ze strony FFG. Ten battle pack jest skierowany głównie na chaos. W środku znajdziemy małe opowiadanko dotyczące konfliktu Chaosu i Imperium. W dodatku ujrzymy więcej kart imperium i chaosu niż kart z innych frakcji. Otrzymujemy parę naprawdę fajnych kart takich jak: tunele górnicze, dzięki którym krasnoludy będą pobierały mnóstwo kart, czy też brying gor, który będzie chaosowi pozwalał na tańsze zagrywanie jednostek.
Polecam dodatek każdemy graczowi :)
dodano: 2010-08-30 pozycja obowiązkowa dla fanów WH:I autor: Marcin Grzelak

O takim dodatku napisać dużo ciężko, można by opisywać karty ale wydaje mi się, że to duża przyjemność odkryć samemu co kryje zawartość.
Zainteresowanym trzeba wiedzieć tyle, że nie wyobrażam sobie już gry w WH:I bez tego dodatku jak i drugiego dostępnego obecnie na rynku. Gra dostała mega kopa dzięki nowym kartom, właściwie każda rasa doznała bardzo interesujących wzmocnień. Kolejne karty z tali Wysokich Elfów i Mrocznych Elfów całkiem ciekawe i obowiązkowo wtasowuje je w czysto rasowe talie. Dzięki dodatkowi łatwiej gra się w 4 osoby i powiem szczerze ostania nasza gra trwała ok 3h i zyskała status epickiej bitwy, którą długo będziemy wspominać. Podsumowując, więcej kart = więcej taktyk, więcej kombinowania, więcej zabawy, łatwiejsza gra w 4 osoby.
dodano: 2010-08-21 oczywistość autor: Łukasz Posadowski

Granie w Inwazję bez dodatków, to jak granie w bitewniaka z jednym zestawem. Dać się da, ale idealnej talii się nie złoży.

Derricksburg dodaje karty dla wszystkich ras, ale trochę więcej dla Chaosu i Imperium. Na pocieszenie są też Elfy i karty neutralne, więc każda frakcja skorzysta.

Wszystkie karty są w trzech egzemplarzach, co jest jednocześnie górnym limitem dla jednego wzoru kart w talii, więc jeden dodatek można ładnie podzielić na pół - dla Porządku i Zniszczenia. Karty neutralne podpadają raczej pod konkretną strategię i również można się dogadać ze współkupującym.