gry planszowe karciane LCG > Horror w Arkham: Gra karciana - Muzeum Miskatonic
GRY KARCIANE LCG
logo przedmiotu Horror w Arkham: Gra karciana - Muzeum Miskatonic

Horror w Arkham: Gra karciana - Muzeum Miskatonic

I Zestaw Mitów z cyklu Dziedzictwo Dunwich

cena:

55.90 PLN
wysyłamy w: 24 godziny
dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:



wydawca: Galakta (2017)
nr katalogowy:PL-AHC03

wersja językowa: polska

Opis


Muzeum Miskatonic zawiera II scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Zestaw zawiera karty 105-146 z kampanii Dziedzictwo Dunwich.

Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Dziedzictwo Dunwich.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2017-05-31 Nudne zwiedzanie muzeum autor: Daniel13

Po udanym rozpoczęciu kampanii „Dziedzictwo Dunwich” przyszedł czas na pierwszy scenariusz wydany w formie Zestawu Mitów. Kontynuujemy historię rozpoczęta w dodatku deluxe i mamy szansę zwiedzić pobliskie muzeum w poszukiwaniu pewnej istotnej z punktu widzenia fabuły księgi.
Scenariusz zawarty w pakiecie oceniam na 3/5. Z jednej strony mamy dość klimatyczne karty spotkań do konfrontacji, a z drugiej rozczarowujące karty kolejnych pomieszczeń muzeum. Trochę inaczej wyobrażałem sobie zwiedzanie tego budynku, zaproponowane przez twórców zwiedzanie trochę wieje nudą. Dodatek nie zaskakuje nowymi mechanikami jeżeli chodzi o rozgrywkę tym niemniej nie można narzekać na nudę w konfrontacji z kartami przeciwników które po pokonaniu mogą trafić do tzw. Pustki i w najmniej spodziewanym momencie wrócić.
Karty wzbogacające nasza talię są bardzo dobrze przemyślane. Pojawia się pierwsza karta z podtypem Permanent (Trwały), która przynosi wymierne korzyści i nie wlicza się do limitu talii. Moimi faworytami są ponadto ojciec Xavier (silny sojusznik) oraz karta „Nadmierna dociekliwość” (Delve Too Deep), która po zagraniu zmusza nas do dobrania dodatkowej karty z talii spotkań ale po jej rozpatrzeniu gwarantuje dodatkowy punkt zwycięstwa. Tak więc za karty mocne 4+/5.
Cały zestaw oceniam na 4-/5. Zestaw podobnie jak następne niezbędny do zachowania ciągłości kampanii więc dla fanów gry obowiązkowy. Tym niemniej moim zdaniem proponowany scenariusz jest najsłabszy z dotychczas dostępnych. Zestaw ratują jednak solidne karty do budowy talii.