gry planszowe imprezowe > Założysz się?
GRY IMPREZOWE
logo przedmiotu Założysz się?

Założysz się?

Rodzinne potyczki! Założysz się, żę to zrobię?

cena:

102.90 PLN
dostępność: u dostawcy
wysyłamy w: 3-5 dni

dodaj do koszyka

Podstawowe informacje:


liczba graczy: od 3 do 6
wiek: od 8 lat
czas gry: ok. 45 min.

wydawca: Tactic
nr katalogowy: 40841

wersja językowa: polska

Opis


W tej zabawnej grze rodzinnej wykonujesz różne zadania lub odpowiadasz na pytania. Inne osoby, w tym czasie, obstawiają twój sukces lub porażkę. Jeśli odgadną, zdobędą dodatkowe punkty. Twój sukces to także ekstra punkty dla ciebie.

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2018-01-17 Mnóstwo śmiechu i zabawy autor: dorek_dk

Bardzo dobra o dziwo gra! Podchodziliśmy do niej z dystansem bo nie przepadamy za grami typu kalambury i quizy a tymczasem dostarczyła mnóstwo rozrywki rodzinnej. Dzieci się zdziwiły ze mama potrafiła zrobić 5 pompek a tata zrobił 20 przysiadów w 10 sekund :) Zadania umysłowe zróżnicowane dla dorosłych i juniorów. 3 klepsydry z czasem 15,30,60 sekund. Kart bardzo dużo więc długo się nie znudzi i nie zdąży powtórzyć. Polecam
dodano: 2014-11-27 jak rozśmieszyć dzieci autor: Zwieżak

Ta gra okazała się jedną z ulubionych gier moich dzieci. Miałem dlatego trudności z oceną, bo z ich punktu widzenia (dziewczynki 7 i 9 lat) na pewno zasłużyła ona na 5. Dla grających z nimi dorosłych już tak świetna nie była. Stąd wyważona 4 . Patrząc jednak z punktu widzenia dzieci: możliwość współzawodnictwa z rodzicami, wujkami, patrzenia, jak nie radzą sobie z rożnymi szczególnymi zadaniami, to dla nich niezwykła frajda. Dla nas może nieco mniejsza..., choć bez przesady. Podejście na wesoło, bez parcia na zwycięstwo zapewnia przyjemną rozrywkę.
Same zasady banalne, ot rzut kostką, przesunięcie pionka i konieczność wykonania zadania (niekiedy wręcz niemożliwego a niekiedy banalnego - nie ma reguły) lub odpowiedzi na pytania (raczej nieskomplikowane). Nagrodą są pieniądze, o które zakładają się inni gracze. Oni też mogą zarobić, jeśli obstawią dobrze, czy zadanie będzie wykonane, a odpowiedź prawidłowa. Czasem salwy śmiechu, rzadziej wyrazy frustracji. Na koniec wcale nie najważniejsze podliczenie pieniędzy. I właśnie te pieniądze: bardzo delikatne (wręcz ulotne) papierki, które się zaginają, brudzą, drą. Za to bardzo duży minus.