gry planszowe figurkowe i bitewne > D&D - Dungeon Command: Blood of Gruumsh
GRY FIGURKOWE I BITEWNE
logo przedmiotu D&D - Dungeon Command: Blood of Gruumsh

D&D - Dungeon Command: Blood of Gruumsh

Taktyczna gra figurkowa w świecie Dungeons & Dragons

cena:

125.00 PLN
wysyłamy w: niedostępny

Podstawowe informacje:



wydawca: Wizards of the Coast

wersja językowa: angielska
instrukcja: angielska

Opis


Dungeon Command features themed miniature factions designed to play as unified war bands, in a game eliminating luck-driven mechanics in favor of player-driven skill, creativity, and quick thinking. Each Dungeon Command faction comes in its own box, containing twelve pre-painted plastic miniatures (plus the cards, tiles, and rules for the game). In addition to their use in Dungeon Command, these miniatures can also be used in the D&D RPG, with their cards further usable with D&D Adventure System board games (Castle Ravenloft, Wrath of Ashardalon, and The Legend of Drizzt). While each faction is meant to be played by a single player, quick-start rules allow two players to engage in a shortened version of the game using only one box. Blood of Gruumsh includes such monstrous miniatures as the orc archer, barbarian, chieftain, and the orc cleric of Gruumsh. Plus, all miniatures in this set are all new sculpts!

Recenzje naszych klientów:


zaloguj się jeżeli chcesz dodać własną



dodano: 2015-09-21 Mix szachów, karcianki kolekcjonerskiej i bitewniaka autor: turin

Mój ulubiony skirmish planszówkowy, który nie zyskał specjalnej popularności ku mojemu osłupieniu - bogaty świat D&D, różnorodne pod względem statystyk i zdolności jednostki, możliwość gry 'constructed', opartej na budowaniu talii (zarówno rozkazów jak stworów), bardzo oryginalna mechanika, będąca przeniesieniem karcianki CCG i wykorzystania jej jako silnika skirmisha planszówkowego, olbrzymie możliwości strategiczne. Prawdopodobnie to właśnie brak kostek i niska losowość zadecydowała, że ludzie wybierają bardziej tradycyjne tytuły. Jeśli ktoś jednak szuka skirmisha dającego spore możliwości, promującemu dobre manewrowanie a nie husarię i szczęście w kościach, albo lubi karcianki, wraz z potencjalnym budowaniem talii, lecz nie ma czasu ogarniać olbrzymiej puli kart i nie chce stać się niewolnikiem boosterów, to jest to idealna pozycja.

Sam zestaw orków jest chyba najsilniejszy w całej grze, a na pewno najłatwiejszy w dowodzeniu: jednostki mają bardzo dobre statystyki i umiejki nie wymagające precyzyjnego kombowania, tak że można rzucić się w wir walki i spróbować zgnieść przeciwnika od razu.